  • Data: 2022-11-16 22:48:27
    Temat: Re: Przełącznik, układ sterujący czterema kanałami
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.11.2022 22:20, Adam wrote:

    > Na słabowidzenie mogę dorzucić świecące kontrolki, to wtedy ewentualnie
    > będzie widzieć, że coś zostało nie wyłączone i wyłączy, żeby koty albo
    > skaczące krzaczory nie włączały niepotrzebnie światła.

    No to przecież te przełączniki są z kontrolkami.
    Będzie trochę zabawy żeby to równo osadzić i wygląd trochę retro-techno,
    ale w sumie rozwiązanie mi się podoba.

    Ewentualnie tak jak pisałem - dać przełącznik żaluzjowy - tam masz de
    facto 4 monostabilne przyciski. Do tego przekaźniki bistabilne,
    ewentualnie bistabline-czasowe - są takie, że pojedyncze przyciśnięcie
    zapala, następne gasi a jak nie zgasisz to samo zgaśnie po
    zaprogramowanym czasie. Dłuższe naciśnięcie zapala na stałe.

    Z mojego punktu widzenia i z trzeciej strony to co za problem wyciąć
    otwór na drugą czy trzecią puszkę?
    Beton, drewno, płytki? ...no w szkle bym chyba sobie odpuścił.

    --
    Mirek.