  • Data: 2021-11-16 15:15:15
    Temat: Re: Przetwornica na kilkanaście transformatorów
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski wrote:

    > Ale się zastanawiam, czy ten półmostek nie może
    > sam sobie podnieść napięcia zasilania i czy nie wystarczą 2 klucze.
    > Tranzystor kluczujący z wypełnieniem 50% do masy już w HB jest, a to
    > połowa boosta. ;)

    Chyba moja kobieca intuicja ma się dobrze:

    https://dspace.library.uvic.ca/bitstream/handle/1828
    /6427/Tahmasebi_Hossein_MEng_2015.pdf?sequence=1&isA
    llowed=y

    Str. 13, rys. 1.14. Rezonansowy półmostek zintegrowany z boostem. Trzeba
    będzie sprawdzić. :)

    Przy okazji str. 8, rys. 1.8 też jest odkrywczy: półmostek z kluczami w
    układzie przypominającym push-pull, ale z jednym uzwojniem pierwotnym.
    Nie wiedziałem o istnieniu tej topolgii.

    Pozdrawiam, Piotr