  • Data: 2012-08-01 11:26:11
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: TestDrive <7...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nosz kurde. Gugla Ci odcielo?
    >
    > http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
    >
    > Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj.

    Dzięki za info. Nie odcięło ... ale po cichu liczyłem na jakieś patenty typu ...
    miałem CBR 1000F, sprzedałem, został mi zestaw stelaży, albo ... kupiłem 3 kufry na
    allegro a Pan Ziutek z Błotnej 5 mi zamontował ... jeżdżę 3 lata i jest OK. Wiesz,
    czytam precle, żeby dostać rzeczywiste opinie użytkowników a nie reklamy.

    Dzięki jeszcze raz za namiary. Zadzwonię i pogadam. Czasem klasyka to najlepszy
    "patent".

    TestDrive