  • Data: 2011-05-07 08:28:24
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: paweł <p...@m...nar.ium> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2011 13:22, Icek pisze:

    > żadnych danych związanych z lokalizacją sieci oraz połączeń między
    > przełącznikami nie ma w relacyjnej bazie danych i nie jest to połączone
    > z bazą określającą kto jest konsumentem, kto przedsiębiorcą i jakie
    > szybkości mają poszczególni abonenci.
    >
    > Czyli jak mam jedną sieć w skład której wchodzi 20 przełączników 50
    > portowych, wszystkie połączone są gigabitowym łącznikiem, na wszystkich
    > portach klienckich figuruje ten sam vlan. Kustomer kupuje usługę i
    > wpięty jest do jednego z portów. Na dzień dzisiejszy nie wiem który
    > kustomer jest na którym porcie i ilu mam na tych przełącznikach
> [...]

    wow. i jak na danym adresie nowy klient chce usługę, to ile czasu trwa
    sprawdzenie czy się zmieści? a jak rezygnuje to skąd wiesz który port
    się zwolnił? ja ogólnie chyba tępy jestem, już przy 100 klientach bez
    choćby jakiegoś excella chyba bym przestał nad tym panować, .

    i jak robisz sobie raport gdzie warto rozbudować sajt, a gdzie jeszcze
    da radę?

    --
    paweł