    Subject: Re: Smart
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Tue, 9 May 2017 09:42:41 +0200

    W dniu 2017-05-08 o 23:34, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli szukasz czegoś w tym rozmiarze, to bezawaryjne i oszczędne
    > będzie aygo/c1/107. Pali 4,2 l/100km (w trasie) vs ok 4,8-5,4 w
    > mieście. Na trasy nadaje się średnio, dlatego moja siostra, która
    > ujeżdża aygo od 2008, ostatnio kupiła avensisa (z przeznaczeniem na
    > trasy).
    > Wady trojaczków: brak bagażnika (za to jest balkonowa skrzynka na
    > kwiaty), tylne siedzenia dla osób po amputacji dolnych kończyn,
    > głośny. Strefa zgniotu kończy się w bagażniku. Silnik traktorowy
> [...]

    A podobno Aygo to Cytryna C1 z innym logo i różnicą luzów w portfelu po
    zakupie.,. Oczywiście na niekorzyść Aygo.. Auto ma być nie dla mnie.
    Znajomego zauroczyła jazda próbna Smartem. Auta potrzebuje do poruszania
    się w małym mieście (jednak i w nim są problemy z parkowaniem) i
    najbliższej jego okolicy. Aygo z pewnością będzie droższe od Smarta z
    tego samego rocznika, wyeksploatowanie przypuszczalnie większe, także
    chyba nie przebije Smarta w zwrotności. Zagadką mogą być tylko koszty
    eksploatacji, dostępność części zamiennych, no i awaryjności, ale z tym
    ostatnim podobno nie jest źle.