  • Data: 2009-01-04 13:43:03
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: HanzKlotz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Virck pisze:
    > "HanzKlotz" <m...@g...com> wrote in message

    > Kierowac sie wylacznie relacja ceny do jakosci....
    > Nie patrzec na logo tylko co oferuje i jaki ma obraz....Sentymenty typu
    > Sony, bo to Sony wrzucic do lamusa historii...

    ale chyba zle zesmy sie zrozumieli. sony po prostu ma najladniejszy
    obraz (moja subiektywna ocena) i tylko dlatego delikatnie zasugerowalem
    ze wlasnie ten chce kupic. nie kieruje sie tym ze sony bo tak naprawde
    dopiero dzis dowiedzialem sie ze ta fima kedys robila dobre telewizory a
    teraz jak wszysktie inne poszla w tandete. Fakt ze wyzsze ceny SONY moga
    bazowac tylko na nazwie (reputacji) producenta (tak stalo sie na przylad
    z IBM kiedy przekazali produkcje notebookow do Lenovo)

    Tak naprawde problem jest w tym ze SB naprawde maja ladny obraz (i nie
    mowie tu o DEMO z BlueRay) Podobno Panasonic (plazma) ma najlepszy
    stosunek cena/jakość, Sharp tesh jest niezly -ale cena blizej do Sony.
    LG - jakos nie moge sie przekonac do tej marki... Wystarczy pojsc do
    pierwszego lepszego sklepa z TV zeby dostac oczoplasu i zglupiec.

    Dzieki panowie za posty, ale niestety albo stety komletnie rozwaliliscie
    moj plan zakupu telewizora. poczekam az narodzi sie nowy lider....

    Pozdro
    MK