  • Data: 2009-01-04 13:56:15
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki panowie za posty, ale niestety albo stety komletnie rozwaliliscie
    > moj plan zakupu telewizora. poczekam az narodzi sie nowy lider....

    A ja przesledzilem rynek i wybralem Sony. Przerabialem temat Sharpa,
    Panasonica, Toshiby, Samsunga, LG.Okreslilem sobie czego chce i padlo na
    Sony.
    Po pierwsze porownalem jakosc obrazu. Po drugie dzwieku. Po trzecie
    chcialem DVB-t, bo mam dostep do naziemnej, wiec nie chcialem kolejnego
    pudla obok TV. Po trzecie kolejny wazny argument to 5 lat gwarancji. To
    bardzo wazne przy niby takiej awaryjnosci sprzetu. Po czwarte mniej
    wazne, ale tez mialo znaczenie, ze jest Full HD. Po piate za cene 2799
    zl mam full HD z dobrym obrazem, tunerem DVB-t, gniazdem na modul CI.
    Jak ktos ma odbiornik z takim wyposazeniem w podobnej cenie to prosze o
    wskazanie. Rozwazalem tez zakup plazmy Paasonica. Bylby to pewnie niezly
    wybor, ale niestety brak DVB-t. Szamsung to szajsung jak duzo osob
    twierdzi, Toshiba tragiczny serwis, a raczej brak, LG nie powala
    jakoscia, no moze jeszcze Sharp, ale jakos nie znalazlem odpowiadajacego
    mi modelu w okolicy.Mam 5 kamer Sony, uzywam ich zawodowo i jakos sie na
    nich do tej pory nie zawiodlem. Co prawda wyzsza polka cenowa, ale Sony.
    W zyciu nie kupilbym kamery Samsunga, Toshiby lub innego badziewia.

    Jingiel