  • Data: 2023-02-05 22:34:56
    Temat: Re: Spaliło się 10 elektryków...
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2023 o 15:03, nadir pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Statystycznie więcej uległo pożarom bo jest ich
    > więcej i więcej kilometrów przejeżdżają.

    To ma do rzeczy, że udział w rynku był uwzględniony a ilość smrodu
    pominięta. Dobrze, że się te spalinówki palą bo dzięki temu nie będą już
    smrodziły. Źle, że nie spaliły się wcześniej. :-)

    > A elektryki takie ECO są?

    Jeszcze się nie zdarzyło by z poprzedzającego elektryka tak śmierdziało
    jak ze spalinówki. Staję nawet z dala od wydechów bo jakieś pojeby robią
    je na następny samochód zamiast do kabiny wpuścić. :-)

    > No ja między innymi dokładam się do strażaków i na wodę do gaszenia oraz
    > na policjantów do pilnowania "zgliszczy".

    Do 10-ciu elektryków na rok?! To właściciele elektryków dokładają do
    tysięcy rocznie palących się spalinówek!

    > Pech jak tu:
    > https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-usa-poz
    ar-tesli-na-autostradzie-strazacy-uzyli-ponad-22-tys
    -,nId,6566288?fbclid=IwAR2XAYD5dOGOsAlBDAIgGURKA-xRb
    YQTbuIkhnKQPmyZpifnj9R2IqKJIa0

    Nie pech, tylko gaśnica samochodowa nie służy do gaszenia samochodu.

    > Nie wiem co było w jakim artykule bo linka tu nikt nie podał.

    A musiał podać? Relację masz to się ciesz, że nie musisz wchodzić. I tak
    by Ci się pewnie nie chciało a wierzyć portalowi zamkniętemu na
    komentarze nie musisz, tutaj podyskutuj.

    > Ale może
    > niech producenci samochodów zajmą się budową samochodów a gaszenie
    > pozostawią strażakom. Co nie wyklucza wcale współpracy między oboma przy
    > minimalizacji pożarów.

    To właśnie jest współpraca. Zrobili i przeszkolili.

    > Poza tym TE elektryki mają możliwość zalania, a TAMTE nie, a strażak na
    > drodze nie jest od tego, żeby się zastanawiać nad takimi niuansami.

    A od czego niby jest?

    > Ty w ogóle wiesz po co te kontenery? Bo mylisz przyczynę ze skutkiem.

    Pytanie czy Ty wiesz skoro podnosisz kwestię.

    > Jak nie odróżniasz akumulatora od ładowarki, to na nasze potrzeby możemy
    > przyjąć, że się liczy.

    Pisałeś o małym pożarze nawet nie związanym. No to podałem przykład.
    Myślisz, że twizy zalane?

    > Pomijając, że każdy kiedyś zgaśnie, to sam podawałeś te statystyki.

    No nie, ja podawałem statystyki spaleń. Niektóre zostaną ugaszone, ale
    nie spalone. Ale takiego artykułu nie czytałem.

    > Ja z elektrykami też, żaden mi ani znajomy się nie zajarał. Muszą dobre
    > być.

    Sam rozumiesz, że lepiej jednak oprzeć się na większej próbie.