  • Data: 2023-05-05 12:32:09
    Temat: Re: Spawanie dla początkującego.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 May 2023 22:04:06 -0700 (PDT), ptoki (ptoki) wrote:
> [...]

    [...]

    > Ta co jest u wujka w garazu i te elektrody jakie sa u niego.
    > A jak nie ma wujka to patrz punkt o tutkach jutubowych.

    A potem zobaczy lepszą spawarkę i bedzie problem - jak ją nastawić.

    > Po huj dla spawania elektroda?

    A ta prosta spawarka co chcesz kupic, to TIG, MIG, MAG ? :-)

    > Szefie, mowa jest o nauczeniu sie prostego spawania a ty filozofujesz i stwierdzasz
    ze bez tej glebszej wiedzy (i tak w co drugim sensownym tutku przekazanej) nie ma co
    zaczynac.
    > Nie.

    No, to juz podpada pod "proste spawanie".

    > Lol. Nie.

    Ależ tak.
    Chyba, ze sam potrafisz/wujek potrafi, i nauczysz.

    Tym niemniej cos tam sie może nauczy, i przynajmniej dowie, czy mu
    taki fach pasuje, i czy się do niego nadaje.

    > A ja widzialem ludkow co po "jutubie" spawali ladnie i dobrze. Ogolnie jakbys byl w
    temacie to bys gupot nie pisal bo akurat cobra czy snake weld to jedno z
    popularniejszych
    > tematod ktorymi sie jutub czy inny redit zachwyca.

    Ale trzeba sie tego dowiedziec i umiec.

    J.