  • Data: 2021-01-03 16:19:55
    Temat: Re: Spieszmy się kochać Windows
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dostrzegasz drugiej storony. Przed chwilą rynkiem zatrzesły
    > informacje o tym jak sprawuje się RISC-V.

    Znowu?
    Znaczy - znowu zatrzęsły, i znowu nic z tego nie wynika?

    > Wygląda na to że reszta leży i
    > kwiczy.

    Reszta obsługuje cały działający na świecie soft. To całkiem nieźle, jak na "leżenie
    i kwiczenie".

    > Nie wykluczone, że to początek ścinki drzew na trumny do ARMa. A
    > świat ma dość firmy ARM od bardzo dawna.

    Tak bardzo mają dość, że najcenniejsza firma w branży postanowiła cały swój ekosystem
    na to przestawić?
    Bez przesady.
    Gdybyś powiedział, że świat ma dość Intela, to by to przynajmniej pasowało do reszty
    Twojego posta (o złogach z czasów DOSa). I nawet bym się z tym zgodził. Ale że ARM?
    Odwołam się do klasyka: pogłoski o śmierci ARM są mocno przesadzone. Pojeździmy tym
    pewnie jeszcze dekadę.