  • Data: 2022-09-11 22:20:40
    Temat: Re: Środek do zabezpieczenia gwintów przed odkręceniem
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 11 September 2022 at 21:55:55 UTC+2, WM wrote:

    > Niektóre preparaty uniemożliwiają demontaż zwykłymi narzędziami.
    > Trzeba podgrzać do 250°C, by odkręcić.
    >
    > http://tds.henkel.com/tds5/Studio/ShowPDF/243%20NEW-
    EN?pid=268&format=MTR&subformat=REAC&language=PL&pla
    nt=WERCS

    > "Gdy narzędzia ręczne nie wystarczają z powodu
    > wydłużonych odmian złączy lub ich większych średnic
    > (ponad 1"), należy je podgrzać lokalnie do temp. ok. 250
    > °C i zdemontować na gorąco."

    No ale pomyśl na czym polega to "i zdemontować na gorąco". Od samego patrzenia (plus
    grzania) się nie wykręci, trzeba użyć klucza i to mocno się do niego przyłożyć. To
    wciąż jest zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem, niezależnie czy to nazwiesz
    demontowalne czy niedemontowalne.