    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Tue, 13 Apr 2021 10:54:20 +0200
    <s53lpv$dlo$1$viktoriu@news.chmurka.net>

    W dniu 13-04-2021 o 10:47, viktorius pisze:

    > A1, z południa na północ. Czy to Polska A czy B, cholera wie. Przy tej
    > trasie starczy ładowarek?

    Są co 10-20-50 km, więc tak.
    Nawet niektóre darmowe.

    > Bo albo oszczędzamy i jesteśmy eko, albo tylko udajemy i jednak jedziemy
    > na benzynie w trasie.

    Oszczędzamy w mieście.
    Średnio spalanie zresztą jest naprawdę niskie.

    > Zasięg 500 km z prędkościami autostradowymi?

    Nie.
    Ze 140 km/h to maks 300 km.

    Trzeba pomyśleć czy warto jechać trochę szybciej, ale dwa razy częściej
    się ładować.
    Jak masz Teslę i po drodze SC, gdzie staniesz na 20 minut 2 razy, to
    może warto.

    > 6h w aucie, nawet nocą, jestem w stanie przejechać bez efektu
    > przemęczenia.

    Być w stanie, a musieć to robić, to dwie inne sprawy.
    Ja przejadę w dzień 1000 km jak trzeba, ale wolę 500 i to z przerwami.

    > Czy to średnia społeczeństwa, nie wiem. Reasumując, taką
    > trasę robię w 6h.

    I w elektryku też zrobisz.
    Tyle że się zatrzymasz na godzinę, albo dwa razy na pół.