eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStatystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce › Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin2!goblin.st
    u.neva.ru!aioe.org!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.ams1.
    giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...net>
    <60748347$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <ykroleoyd611$.4gwx1wz76rjp$.dlg@40tude.net>
    <s5390q$3tq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <hz6jv50zsx9z.1xg3nvvagmc5l$.dlg@40tude.net>
    <s53kvk$d1f$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 13 Apr 2021 11:19:20 +0200
    Message-ID: <1rno1za9jycr2$.1ckzupj8toiye.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.143.20
    X-Trace: 1618305561 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.30.143.20:57071
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693095
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 13 Apr 2021 10:32:54 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 13-04-2021 o 10:08, J.F pisze:
    >> On Tue, 13 Apr 2021 07:08:45 +0200, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 12-04-2021 o 19:37, J.F pisze:
    >>>> -spoleczenstwo w hybrydy widac uwierzylo.
    >>>>
    >>>> Po miescie lepsze niz diesel, a jak w trasie ?
    >>>
    >>> Gorsze.
    >>> Ale głównie przez skrzynię cvt i brak turbo, a nie przez hybrydę, bo ona
    >>> nie gra tam prawie żadnej roli.
    >>
    >> Nie gra?
    >> Wielu producentow podaje, ze hybrydowy naped potrafi dodac troche kW z
    >> baterii, i otrzymac dynamiczne auto pomimo niby malego, slabego
    >> silnika bez turbo ... klamia ?
    >
    > I tak i nie.
    > Dodać potrafi na krótki skok, ale potem sobie odbierze z paliwa z
    > nawiązką, gdy będzie się podładowywał.

    Potem sobie odbierze ze zwalniania po wyprzedzaniu :-)

    > A jak lecisz sobie ekspresówką na tempomacie przez 1000 km po płaskim,
    > to w ogóle nie ma okazji żeby się włączył, bo ani nie przyspieszasz,
    > więc nie ma potrzeby żeby się włączał elektryk, ani nie ładujesz, ani
    > nie hamujesz specjalnie,

    Owszem, i tu by sie przydala duza sprawnosc przeniesienia napedu.
    A to niekoniecznie elektrycznie.

    Ale moze sie przeciez w tym czasie podladowac powolutku, niewiele
    powiekszajac spalanie, a potem w miescie juz bez smrodu pojechac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: