-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin2!goblin.st
u.neva.ru!aioe.org!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.ams1.
giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <607294f7$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
<60748347$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<ykroleoyd611$.4gwx1wz76rjp$.dlg@40tude.net>
<s5390q$3tq$1$Cav@news.chmurka.net>
<hz6jv50zsx9z.1xg3nvvagmc5l$.dlg@40tude.net>
<s53kvk$d1f$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Tue, 13 Apr 2021 11:19:20 +0200
Message-ID: <1rno1za9jycr2$.1ckzupj8toiye.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.143.20
X-Trace: 1618305561 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 509 83.30.143.20:57071
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693095
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 13 Apr 2021 10:32:54 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 13-04-2021 o 10:08, J.F pisze:
>> On Tue, 13 Apr 2021 07:08:45 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 12-04-2021 o 19:37, J.F pisze:
>>>> -spoleczenstwo w hybrydy widac uwierzylo.
>>>>
>>>> Po miescie lepsze niz diesel, a jak w trasie ?
>>>
>>> Gorsze.
>>> Ale głównie przez skrzynię cvt i brak turbo, a nie przez hybrydę, bo ona
>>> nie gra tam prawie żadnej roli.
>>
>> Nie gra?
>> Wielu producentow podaje, ze hybrydowy naped potrafi dodac troche kW z
>> baterii, i otrzymac dynamiczne auto pomimo niby malego, slabego
>> silnika bez turbo ... klamia ?
>
> I tak i nie.
> Dodać potrafi na krótki skok, ale potem sobie odbierze z paliwa z
> nawiązką, gdy będzie się podładowywał.
Potem sobie odbierze ze zwalniania po wyprzedzaniu :-)
> A jak lecisz sobie ekspresówką na tempomacie przez 1000 km po płaskim,
> to w ogóle nie ma okazji żeby się włączył, bo ani nie przyspieszasz,
> więc nie ma potrzeby żeby się włączał elektryk, ani nie ładujesz, ani
> nie hamujesz specjalnie,
Owszem, i tu by sie przydala duza sprawnosc przeniesienia napedu.
A to niekoniecznie elektrycznie.
Ale moze sie przeciez w tym czasie podladowac powolutku, niewiele
powiekszajac spalanie, a potem w miescie juz bez smrodu pojechac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.21 11:23 J.F
- 13.04.21 11:24 viktorius
- 13.04.21 11:31 J.F
- 13.04.21 11:31 K
- 13.04.21 11:37 Cavallino
- 13.04.21 11:38 Cavallino
- 13.04.21 11:39 Cavallino
- 13.04.21 11:43 J.F
- 13.04.21 11:44 Cavallino
- 13.04.21 11:46 Cavallino
- 13.04.21 11:51 Cavallino
- 13.04.21 11:59 J.F
- 13.04.21 12:01 J.F
- 13.04.21 12:02 m4rkiz
- 13.04.21 12:03 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=