  • Data: 2023-03-24 14:59:21
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    znaczy że potrzebne jest jak kurwie majtki albo w dupie zęby. Grzeje klimatyzatorem.
    Klimatyzator ma wifi. Raz zdalnie chciałem go włączyć żeby wypróbować jak to działa.
    I więcej nie miałem takiego głupiego pomysłu. Pod fetyszyzm podchodzi zakładanie
    takich bezużytecznych urządzeń. Ja rozumie że ktoś może lubić jak mu ładna laska w
    lateksowym gorsecie i nylonowych pończochach loda robi. Ale żeby się brandzlowac
    zdalnym kręceniem zaworem na grzejniku. Powinno się ciebie leczyć elektrowstrząsami.
    > Popatrz u siebie oo ścianach i zastanów się co można podpierdolic? Jakieś rembraty
    czy inne van gogi masz? Teraz nie pilnuje się telewizora, żelazka, radia, farelki. To
    kradli w komunie. Teraz kradną tożsamość. Czyli nie bunkruje się taniego pierścionka
    a matryki urodzenia, świadectwa i dyplomy szkole, akt ślubu, umowę kupna samochodu,
    wszystkie dokumenty z peselem i nazwiskiem. Co to jest zdalny dostęp do domu i do
    czego jest potrzebny? Rozumie otwieranie bramy pod warunkiem że pilot jest na stałe
    zainstalowany w samochodzie i podłączony pod instalacje żeby nie pierdolić się z
    baterią.

    Idąc tropem twojego przykładu, możesz wpuścić do domu tych co odpisują
    liczniki czy tam sprawdzają szczelność. Albo załączyć sobie ogrzewanie
    kilka godzin przed powrotem, którego nie zaplanowałeś dokładnie.
    Kurierowi otworzyć by paczkę wrzucił. Doprawdy nie rozumiem twoich
    wywodów o lateksie.