  • Data: 2023-03-24 20:54:12
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/03/2023 20:36, J.F wrote:
    > Tak skrecony dziala :-)

    Nie zawsze na gigabicie.

    > Ale tu router ogolnie dzialal dobrze, tylko co pewien czas mu sie cos
    > zdarzało.

    Ale tu też był random.

    Inna sytuacja, ale to w pracy: kupiono szpulkę drutu cat6. Działa na
    100M a czasami na 1G. Różnie. Okazało się, że na całych odcinkach prawie
    nie jest skręcony. Rózne pary miały różne odległości skręceń. Testery
    wykazują co trzeba, a urządzenia nie działają. Połapano się dopiero po
    wydłubaniu pół metra żył z izolacji. Chiński był.

    > No coz, im bardziej bedzie przyparty do muru, tym bardziej radykalne
    > rozwiązania będą mu na mysl przychodzic.
    > A nie wiemy, gdzie jest dla niego ten "mur".

    To bez znaczenia. Jest niezerowa szansa, że już nie żyje, lub zdycha
    gdzieś w bunkrze. Sobowtóry podejrzanie często się pokazują publicznie.

    Obawiałbym się tego, co przyjdzie po nim. Na szczęście wszyscy kandydaci
    już wypadli z okna.

    > Przyklad w Belchatowie mielismy, choc nie wiem czy to wina partyjnych
    > w zarządzie ...

    Niekompetencja ma różne źródła.

    > Od partyjnej korupcji będą raczej proste awarie.

    Takie jak niezbudowanie elektowni na czas, olewanie transformacji z
    powodów ideologicznej głupoty, budowanie na złość itd.

    > No chyba, ze skomplikowanie systemu ich przerośnie ... ale to i mniej
    > partyjnych moze przerosnąc ...

    Nie ma mniej partyjnych. Nie ma jak sprawdzić. Od 30 lat staramy się
    wszystko upartyjnić, w ostatnich kilku to już nawet sprzątaczki.

    Jak to jest prezesina urzędu do spraw nieistotnych, no nie przejmuję
    się, on też żreć musi. Ale ktoś, kto ma odóżniać węgiel kamienny od
    brunatnego jest przydatną rzeczą w zarządznie energetyki. Teoretycznie.