  • Data: 2023-03-25 22:13:01
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: titanus <t...@g...kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-25 o 21:53, Mirek pisze:

    > Powiem ci że też tak myślałem kiedyś i owszem, interfejs html ma swoje
    > zalety... ale niestety muszę przyznać, że do codziennej, szybkiej
    > obsługi apka jest jednak wygodniejsza.

    ... no to odpowiem na to tak: Chciałbym w dzisiejszych czasch TELEFON
    tylko do dzwonienia, SMSowania i okazjonalnego robienia zdjęć. I co
    najważniejsze: nie większy jak np 3 cale przekątnej ekranu, bo chcę go
    móc schować do kieszeni spodni :D NOWY - nie używany.

    Da się ? - Oczywiście, że da się znaleźć takie coś, ale nie jest to już
    cokolwiek wartego uwagi w tzw. "mainstreamie".

    Niedawno kupiłem sobie Nokie E97 :D - niestety operatorzy wyłaczają
    sukcesywnie 3G :/

    Rozumiem, że postęp, że nowość, ale ten ciągły pęd do nowego mnie już
    męczy. 2 lata gwarancji, a potem NIC. Do wyrzucenia, bo producent nie
    daje "wsparcia" - serio ?

    I to też: "codzienna, szybka obsługa" - nie mam takiego fetysza, że
    sprawdzam co minutę telefon czy aby nie przeoczyłem jakiejś wiadomości
    czy powiadomienia. Z całkowitym rozmysłem usunąłem wszystkie aplikacje i
    konta społecznościowe jakie miałem. Z telefonu korzystam tak jak pisałem
    powyżej. Nawet bliscy wiedzą, że jeśli nie odbieram to później
    oddzwonię... i może to być zarówno godzinę jak i 5 godzin później. Świat
    się nie zawali. Można wysłać SMSa z informacją że coś jest pilnego -
    wtedy jest reakcja (lub nie) :D

    Aplikacja do obługi takiego HA o jakim piszę - to jak dla mnie kompletna
    bzdura. Nie potrzebuję w żadnym aspekcie.
    To ma działać LOKALNIE i _umożliwiać_ doraźną kontrolę zdalną - bez
    wydziwiania.

    --
    Pozdrawiam - titanus