  • 71. Data: 2010-03-14 11:40:16
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    to wrote:
    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    oprocz marki jeszcze ta dziara na rece, no inteligenci takich "ozdob" raczej
    sobie nie robia, ale rozne cfaniaczki i dreski owszem, tak samo jak tatuaz, tak
    samo jak bmw, to o czyms na dzielni i wsrod rownie inteligentnych kolesiow
    znaczy. Do tego jakis piesek jak amstaff albo pitbull i mamy komplet.

    Jechal jak rasowy pirat ale nawet nikt na niego nie trabil, nie przekroczyl
    granicy przynajmniej na tym filmie. Pozdrowienia dla rodzicow i wybranki losu
    ktora mu powije kolejne pokolenie.

  • 72. Data: 2010-03-14 12:02:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Moje ma 7.8 i na pewno nie przyśpiesza tak jak ten żółw z filmiku, tylko
    > dużo bardziej agresywnie.

    7,8? To jaki masz w koncu silnik?
    Stare E39 z silnikiem 2.8 ma 7,5s do 100. Rzucasz pogardą do wszystkich
    jakbys mial przynajmniej ze cztery litry...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 73. Data: 2010-03-14 12:05:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 12:02, DoQ pisze:

    > 7,8? To jaki masz w koncu silnik?

    A czemu w końcu? Ja nigdzie nie pisałem jaki ja mam silnik. Podałem
    tylko, że według katalogu ma 7.8 do setki i nie przyśpiesza jak ten żółw
    z filmiku. Wsłuchaj się jak mu wolno obroty silnika rosną, przy dużych
    silnikach dużo szybciej wskakują obroty, tym bardziej w silniku
    benzynowym BMW.

    > Stare E39 z silnikiem 2.8 ma 7,5s do 100. Rzucasz pogardą do wszystkich
    > jakbys mial przynajmniej ze cztery litry...

    Nie rzucam żadną pogardą. Pisze co widzę, dla mnie to co widać na
    filmiku to żółw.

  • 74. Data: 2010-03-14 12:08:32
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Dodam do tego, że jeździłem e36 z silnikiem benzynowym o pojemności 2.5
    litra, to to była rakieta!!!!!!!! ... W porównaniu do tego żółwia.

  • 75. Data: 2010-03-14 12:15:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > z filmiku. Wsłuchaj się jak mu wolno obroty silnika rosną, przy dużych
    > silnikach dużo szybciej wskakują obroty, tym bardziej w silniku
    > benzynowym BMW.

    Nie no, tutaj mozna sie z toba zgodzic.
    Ten silnik chodzi jak 4ka, 316-318i i to z nadpsutym sprzeglem.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 76. Data: 2010-03-14 12:24:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 12:15, DoQ pisze:

    > Nie no, tutaj mozna sie z toba zgodzic.
    > Ten silnik chodzi jak 4ka, 316-318i i to z nadpsutym sprzeglem.

    Dokładnie.
    Już nie chciałem pisać, że ja tu słyszę 1.6, no może raczej 1.8i bo
    byście mnie wyśmiali chyba... Może mieć skatowane 2.0, któremu uciekło
    parę koni z biegiem czasu...

  • 77. Data: 2010-03-14 12:30:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > byście mnie wyśmiali chyba... Może mieć skatowane 2.0, któremu uciekło
    > parę koni z biegiem czasu...

    2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 78. Data: 2010-03-14 12:31:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 12:30, DoQ pisze:

    > 2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

    Hmm... To w takim razie obstawiasz na czwórkę?

  • 79. Data: 2010-03-14 12:38:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Hmm... To w takim razie obstawiasz na czwórkę?
    No slabo to chodzi, chociaz tu sie juz bardziej rozkrecil:
    http://www.youtube.com/user/OsKlJM23bmk325i ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 80. Data: 2010-03-14 12:45:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Dlaczego? Gość może i łamał przepisy, ale przez cały ten film nie wymusił
    > pierwszeństwa ani w żaden sposób nie wszedł nikomu w drogę.

    Do pierwszego dzwona.

    Pozdrawiam
    Pawel