  • 91. Data: 2020-01-31 11:02:04
    Temat: Re: TV4.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:r0vibq$vmd$1$Cav@news.chmurka.net...

    > Ogłaszanie hiobowych wieści o pierwszeństwie pieszego na czerwonym, bez
    > podpórki w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie.

    Czy masz podpórkę w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie ?
    żeby mi zarzucać ogłaszanie hiobowych wieści o pierwszeństwie pieszego
    na przejściu na czerwonym.
    Jeżeli masz, to zacytuj.

  • 92. Data: 2020-01-31 16:44:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-01-2020 o 11:02, Leo56 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Czy masz podpórkę w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie ?

    Jak wyskoczę z hiobowymi newsami, to będę miał.
    Na razie to Ty wyskakujesz, więc to Twoja rola.

    A linia orzecznicza twierdząca coś dokładnie odwrotnego jest stosowana w
    Polsce od kilkudziesięciu lat i wystarczy wczytać się w uzasadnienie
    dowolnego wyroku dotyczącego takiej sprawy, żeby nie mieć wątpliwości
    jaka ona jest.

  • 93. Data: 2020-01-31 17:00:29
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    > Jak wyskoczę z hiobowymi newsami, to będę miał.

    Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem, więc udowodnij to.

  • 94. Data: 2020-01-31 17:28:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-01-2020 o 17:00, Leo56 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:r11i01$qtq$1$Cav@news.chmurka.net...

    > Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem,

    Upierdliwy troll.
    PLONK

  • 95. Data: 2020-01-31 17:30:21
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: 4815<...@i...invalid>

    Shrek w

    > ładnie wyjaśnił. Aż nie chce się wierzyć, że to inny nick
    > tego samego chama;)

    Chamem jesteś ty, ale się doigrałeś.

    --
    'Tom N'

  • 96. Data: 2020-01-31 18:19:11
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    > Upierdliwy troll.
    > PLONK

    Zabrakło ci argumentów.
    Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem, więc udowodnij to
    i podaj "podpórkę w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie".

    PLONK WARNING

  • 97. Data: 2020-02-02 01:16:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 31 Jan 2020 18:19:11 +0100, w <r11njb$ov$1@gioia.aioe.org>, "Leo56"
    <o...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem, więc udowodnij to
    > i podaj "podpórkę w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie".

    Zaglądałeś chociaż do wyroków?

  • 98. Data: 2020-02-03 11:29:47
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Akarm

    >O tym wie każdy w krajach z ruchem prawostronnym

    Dodam, ze nie tylko w krajach z ruchem prawostronnym
    .

  • 99. Data: 2020-02-04 07:27:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-01-31 17:00, Leo56 wrote:

    > Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem, więc udowodnij to.

    - Ziemia jest płaska
    - Bzdury wygadujesz
    - Podaj przykład bzdury, którą napisałem
    - Ziemia nie jest płaska
    - Udowodnij
    - Przecież to oczywiste. Sam sobie sprawdź
    - Wyskoczyłeś z bzdurą pod moim adresem, więc udowodnij to

    ...Kurtyna

    Pozdrawiam ciepło
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 100. Data: 2020-02-04 17:41:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-02-03 o 11:29, Iguan_007 pisze:
    > Akarm

    > Dodam, ze nie tylko w krajach z ruchem prawostronnym
    > ..

    Naprawdę, w krajach z ruchem lewostronnym, na skrzyżowaniach
    równorzędnych pierwszeństwo mają nadjeżdżający z prawej strony?
    To dla mnie całkowita nowość! Dałbym głowę, że maja pierwszeństwo z
    lewej. Jak widać, życie potrafi zaskakiwać...

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl