  • 81. Data: 2020-01-29 14:57:55
    Temat: Re: TV4. Pierwszeństwo pieszego.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:r0rq02$b3c$1$Cav@news.chmurka.net...

    > To jest Twoja własna interpretacja laika, czy masz jakieś podparcie w
    > interpretacjach z komantarza do kodeksu?

    W tym przypadku nie jest potrzebna jakaś specjalistyczna wiedza.
    Art. 5.1 i 5.3 PoRD są napisane prosto i jasno.

  • 82. Data: 2020-01-29 18:01:01
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2020 o 10:57, T. pisze:

    > Niby tak, ale ja kiedyś dostałem mandat na gierkówce za 80 na
    > ograniczeniu 70 - bo ni przyhamowałem, tylko czekałem aż auto samo
    > zwolni. Juszczyszyn - 104/50 w zabudowanym i "właśnie zwalniał"... To
    > też precedens czy już obyczaj?

    Jak już chcesz być dokładny to 101 i nie "właśnie zwalniał", tylko nie
    uchylili mu immunitetu. I tu masz rację - to nie precedens, tylko już
    obyczaj. W przypadku wykroczeń drogowych immunitet powinien być uchylany
    niemal z automatu, a nie jest.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-01-29 19:49:50
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 12:23, Cavallino pisze:

    > Bo jak Twoja własna to możesz sobie ją w buty włożyć - wykładnia
    > przepisów nie jest taka prosta jak Ci się wydaje.

    Hmm... Tak to napisałeś, że rozumiem, że jesteś w posiadaniu lub
    potrafisz wskazać interpretacje i uzasadnienia świadczące o czymś innym?

  • 84. Data: 2020-01-29 20:51:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-01-2020 o 14:57, Leo56 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:r0rq02$b3c$1$Cav@news.chmurka.net...

    > W tym przypadku nie jest potrzebna jakaś specjalistyczna wiedza.

    No właśnie jest.
    Laik nie ma o tym pojęcia, bo o tym uczą na studiach dopiero i to
    przynajmniej częściowo prawniczych.

    Rozumiem, że nie masz pojęcia o czym mówisz i mówisz tylko o tym co Ci
    się wydaje.
    Bądź więc łaskaw najpierw potwierdzić swoje rewelacje u jakiegoś
    specjalisty od prawa o ruchu drogowym, a dopiero później wyskakiwać z
    nimi na grupę.

  • 85. Data: 2020-01-29 22:27:39
    Temat: Re: TV4.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    > No właśnie jest.
    > Laik nie ma o tym pojęcia, bo o tym uczą na studiach dopiero i to
    > przynajmniej częściowo prawniczych.

    Nie ośmieszaj się.
    Żeby zrozumieć parę zdań napisanych prostym potocznym językiem (art. 5.1 i
    5.3) nie potrzeba studiów częsciowo prawniczych, ani innych studiów.

    Rozumiem, że ty należysz do tych co potrzebują pomocy innych - twój wybór.

  • 86. Data: 2020-01-29 23:39:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-01-2020 o 22:27, Leo56 pisze:
> [...]
    > Żeby zrozumieć parę zdań napisanych prostym potocznym językiem (art. 5.1 i
    > 5.3) nie potrzeba studiów częsciowo prawniczych, ani innych studiów.

    Ale żeby zrozumieć kiedy i jak mogą zostać wyłączone, to już widać trzeba.
    Bzdury, które głosisz po "potocznym" zapoznaniu się z suchym przepisem
    są tego najlepszym dowodem.

    Inaczej, jeśli nie zrozumiesz - gdyby było jak piszesz, znalazłbyś
    milion przykładów potwierdzających Twoje rozumowanie.
    Niestety - nie znajdziesz, z przyczyn w/w.

  • 87. Data: 2020-01-30 10:30:05
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    > Bzdury, które głosisz

    Tylko tobie wydaje się, że to są bzdury.
    Podaj przykład bzdury w temacie art. 5.1 i 5.3 PoRD, napisanej przeze mnie.

  • 88. Data: 2020-01-30 16:31:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-01-2020 o 10:30, Leo56 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko tobie wydaje się, że to są bzdury.

    PLONK WARNING !!!!

  • 89. Data: 2020-01-30 18:55:03
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

> [...]

    Podaj przykład bzdury w tym podwątku, napisanej przeze mnie.

  • 90. Data: 2020-01-30 22:38:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-01-2020 o 18:55, Leo56 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <C...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:r0ussh$luf$2$Cav@news.chmurka.net...

    > Podaj przykład bzdury w tym podwątku, napisanej przeze mnie.

    Ogłaszanie hiobowych wieści o pierwszeństwie pieszego na czerwonym, bez
    podpórki w obowiązującej wykładni prawa i orzecznictwie.