-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
enet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news
.alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02
.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 5 Dec 2021 09:55:42 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.3.2
Subject: Re: Termitowe spawanie szyn w torze bezstykowym
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <BfyqJ.274940$yAUb.250066@fx13.ams1>
<b...@g...com>
<61ab4a7a$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <4...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <61ac7e8e$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.190.161
X-Trace: 1638694542 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 542 83.29.190.161:61544
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2762
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:46626
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-12-04 o 20:38, Zenek Kapelinder pisze:
> sobota, 4 grudnia 2021 o 12:01:15 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
>> W dniu 04.12.2021 o 03:06, Zenek Kapelinder pisze:
>>> To wyobraź sobie, jeśli masz odpowiednią podstawową wiedzę o
>>> spawaniu, ile pierdolenia by było jak by zamiast łączenia szyn jak na
>>> filmie trzeba by je pospawać.
>> W ogóle sobie nie wyobrażam pospawania tak grubego elementu, który
>> zresztą jest narażony na zmęczenie przecież, bo jak jedzie pociąg, to
>> pod każdym kołem zmienia się obciążenie w te i we wte w połowie miedzy
>> kołami. Myślę, ze z tego powodu wcześniej to skręcano.
>>
>> --
>> Robert Tomasik
> Jeśli idzie o spawanie to szyna kolejowa wcale nie jest taka gruba. Dali by radę
ale czas się liczy i spawanie termitwe jest zwyczajnie szybsze. Żeby zrobić jakiś
znaczący odcinek torów potrzeba by było mnóstwo wykwalifikowanych spawaczy, spawarek,
urządzeń do obróbki cieplnej. Łączenie terminowe mogą robić ludzie po przyuczeniu.
Samochodów nie składaja w fabrykach mechanicy pojazdowi tylko ludzie z przyuczenia.
>
Mam kolegę pracującego w firmach obsługujących roboty
torowe i przy tych wszystkich maszynach torowych istotna jest powtarzalność
procesów a nie możliwość stawiania byle kogo do obsługi tego.
Jak zaczniesz zatrudniać ludzi, to zauważysz, że ci którzy mają
wykonywać najprostsze prace cierpią na syndrom resetu w bramie
zakładu i następnego już nie wiedzą jak sobie radzić z tym
co opanowali wczoraj i byle kto nie obsłuży tego należycie.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.21 10:11 WM
- 05.12.21 11:41 Marek
- 05.12.21 14:55 Zenek Kapelinder
- 05.12.21 15:49 WM
- 05.12.21 17:22 cef
- 05.12.21 21:22 a a
- 05.12.21 21:34 a a
- 05.12.21 22:15 WM
- 05.12.21 22:20 Zenek Kapelinder
- 05.12.21 22:22 Zenek Kapelinder
- 05.12.21 22:46 a a
- 05.12.21 23:19 Zenek Kapelinder
- 05.12.21 23:31 a a
- 06.12.21 02:03 Zenek Kapelinder
- 06.12.21 07:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-07 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-07 Zielona Góra => Inżynier R&D Mechanik <=
- 2024-05-07 ministranci
- 2024-05-07 Warszawa => Manager Sprzedaży <=
- 2024-05-07 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-07 Ulm => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Junior Frontend Developer <=
- 2024-05-07 Ulm => Integration & Test Engineer <=
- 2024-05-07 Warszawa => Business Systems Sales Representative <=
- 2024-05-07 Białystok => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-05-07 Białystok => React Native Developer <=
- 2024-05-07 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=