eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaTermitowe spawanie szyn w torze bezstykowym › Re: Termitowe spawanie szyn w torze bezstykowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
    enet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news
    .alt.net!fdc2.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02
    .ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
    pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 5 Dec 2021 09:55:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.3.2
    Subject: Re: Termitowe spawanie szyn w torze bezstykowym
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <BfyqJ.274940$yAUb.250066@fx13.ams1>
    <b...@g...com>
    <61ab4a7a$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <61ac7e8e$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.190.161
    X-Trace: 1638694542 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 542 83.29.190.161:61544
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2762
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:46626
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-12-04 o 20:38, Zenek Kapelinder pisze:
    > sobota, 4 grudnia 2021 o 12:01:15 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    >> W dniu 04.12.2021 o 03:06, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> To wyobraź sobie, jeśli masz odpowiednią podstawową wiedzę o
    >>> spawaniu, ile pierdolenia by było jak by zamiast łączenia szyn jak na
    >>> filmie trzeba by je pospawać.
    >> W ogóle sobie nie wyobrażam pospawania tak grubego elementu, który
    >> zresztą jest narażony na zmęczenie przecież, bo jak jedzie pociąg, to
    >> pod każdym kołem zmienia się obciążenie w te i we wte w połowie miedzy
    >> kołami. Myślę, ze z tego powodu wcześniej to skręcano.
    >>
    >> --
    >> Robert Tomasik
    > Jeśli idzie o spawanie to szyna kolejowa wcale nie jest taka gruba. Dali by radę
    ale czas się liczy i spawanie termitwe jest zwyczajnie szybsze. Żeby zrobić jakiś
    znaczący odcinek torów potrzeba by było mnóstwo wykwalifikowanych spawaczy, spawarek,
    urządzeń do obróbki cieplnej. Łączenie terminowe mogą robić ludzie po przyuczeniu.
    Samochodów nie składaja w fabrykach mechanicy pojazdowi tylko ludzie z przyuczenia.
    >

    Mam kolegę pracującego w firmach obsługujących roboty
    torowe i przy tych wszystkich maszynach torowych istotna jest powtarzalność
    procesów a nie możliwość stawiania byle kogo do obsługi tego.
    Jak zaczniesz zatrudniać ludzi, to zauważysz, że ci którzy mają
    wykonywać najprostsze prace cierpią na syndrom resetu w bramie
    zakładu i następnego już nie wiedzą jak sobie radzić z tym
    co opanowali wczoraj i byle kto nie obsłuży tego należycie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: