eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Subject: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: szod <b...@a...pl>
    Date: Wed, 27 Jan 2021 19:23:07 +0100

    W dniu 27.01.2021 o 18:50, LordBluzg(R) pisze:

    > Każda naprawa na klej, nigdy nie będzie miała tych "mocy" fizycznych
    > oryginału, podobnie jak "spawanie plastiku" i zawsze będzie słabsza od
    > jednolitej całości a logicznym jest, że jeśli coś było mocne i się
    > rozpadło, to słabsze rozpadnie się szybciej.

    Tylko że oryginał często jest zrobiony do bani. W laptopie który
    naprawiłem klejem w tej chwili jest to mocny jednolity blok z
    zatopionymi gwintami. Wcześniej to były mizerne słupki które pękały od
    samego patrzenia. Praktycznie wszystko się rozleciało. Trzeba było się
    pobawić żeby naprawić. Nowa obudowa jest bez sensu, bo będzie taka sama
    lipna. Producent powinien takie miejsca zrobić masywne, a oni robią to
    tak, żeby się rozpadło i trzeba było kupić nowe.