  • Data: 2011-05-16 08:32:02
    Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam taka prace, ze wykonuje rozne zlecenia dla rolnictwa i lesnictwa -
    > sprowadza sie to do tego, ze musze przejechac np. 300 kilometrow po
    > szosach, a potem 30 po drogach, na ktorych jazda osobowka jest conajmniej
    > karkolomna. I nie jestem mieszczuchem ktorego przeraza zjazd z numerowanej
    > drogi, a jazda przez kaluze na polnej drodze to nie jest dla mnie offroad
    > :) Woze w samochodzie lifta i tirfora i niestety mi sie przydaja -
    > wolalbym jednak wyjezdzac o wlasnych silach.

    poszukaj Jeepa Cheroki z dużym silnikiem 5,7 (spali ci to na trasie 17
    litrów LPG),
    gazuje się pieknie (z przyczepą 2 t. pali 25 LPG przy prędkości 100-110),
    szukaj z mostami DANA 44,
    i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie
    wszystko, jak kupisz sobie BGF AT-ki
    - wyjedziesz prawie z każdego błota, nie jest drogi..
    polecam
    gr