-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
<613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<613fceb3$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 14 Sep 2021 12:46:47 +0200
Message-ID: <11e61ow9riign$.bwva15e9w4mp.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.121.111
X-Trace: 1631616408 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 83.30.121.111:51661
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2185
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767137
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 14 Sep 2021 00:20:35 +0200, Uzytkownik wrote:
> W dniu 2021-09-13 o 23:29, Uzytkownik pisze:
[...]
> P.S.
> Obawiam się, że silnikiem klatkowym nie jesteś w stanie ogarnąć takiego
> napędu z falownikiem. Silniki takie mają zbyt duże obroty i zbyt mały
> moment obrotowy, który mocno maleje wraz ze zmniejszeniem
> częstotliwości. Poza tym weź pod uwagę, że są to silniki asynchroniczne
> w których zawsze występuje uślizg.
Czekaj czekaj - to co piszesz ma zastosowanie do startujacego silnika
zasilanego czestotliwoscia sieci.
A falownik moze dac dowolna czestotliwosc, wtedy uslizg bedzie maly,
a parametry pelne.
Tesle mialy kiedys silniki klatkowe, a przeciez musialy tez jezdzic
wolno, tudziez szybko startowac spod swiatel.
A uslizg w zasadzie nie przeszkadza, jesli mamy jakis enkoder.
> Obecne wciągarki mają silniki synchroniczne bezreduktorowe. Silniki te
> podobne są do silników krokowych.
Jestes pewien, ze nie ma przekladni?
Sily tam chyba mozliwe dosc duze, silnik bezposredni bylby ciezki i
drogi.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.21 12:54 Uzytkownik
- 14.09.21 16:30 PeJot
- 15.09.21 12:19 Irek.N.
- 15.09.21 12:22 Irek.N.
- 16.09.21 09:20 Uzytkownik
- 16.09.21 20:05 Irek.N.
- 16.09.21 22:27 Uzytkownik
- 16.09.21 23:11 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=