eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWindy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd. › Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
  • Data: 2021-09-14 12:46:47
    Temat: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 14 Sep 2021 00:20:35 +0200, Uzytkownik wrote:
    > W dniu 2021-09-13 o 23:29, Uzytkownik pisze:
    [...]
    > P.S.
    > Obawiam się, że silnikiem klatkowym nie jesteś w stanie ogarnąć takiego
    > napędu z falownikiem. Silniki takie mają zbyt duże obroty i zbyt mały
    > moment obrotowy, który mocno maleje wraz ze zmniejszeniem
    > częstotliwości. Poza tym weź pod uwagę, że są to silniki asynchroniczne
    > w których zawsze występuje uślizg.

    Czekaj czekaj - to co piszesz ma zastosowanie do startujacego silnika
    zasilanego czestotliwoscia sieci.

    A falownik moze dac dowolna czestotliwosc, wtedy uslizg bedzie maly,
    a parametry pelne.

    Tesle mialy kiedys silniki klatkowe, a przeciez musialy tez jezdzic
    wolno, tudziez szybko startowac spod swiatel.

    A uslizg w zasadzie nie przeszkadza, jesli mamy jakis enkoder.

    > Obecne wciągarki mają silniki synchroniczne bezreduktorowe. Silniki te
    > podobne są do silników krokowych.

    Jestes pewien, ze nie ma przekladni?
    Sily tam chyba mozliwe dosc duze, silnik bezposredni bylby ciezki i
    drogi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: