  • Data: 2011-04-19 08:58:07
    Temat: Re: Wywłaszczenie....
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to taki problem, żeby zakres danych opublikować na 3 miesiące
    > wcześniej?
    > Czy zmiany wersji narzędzi w połowie okresu na przygotowanie danych jest
    > poważne?

    o to, to !
    z jednej strony wystepuje naturalny opor przed dodatkowymi czynnosciami,
    padaja rozne argumenty (o zasadnosci, o tajemnicy itp.)
    to podejscie mozna sobie darowac, ale z drugiej strony mamy bledne podejscie
    uke, gdyz:
    - mozna bylo dwa lata temu opublikowac informacje, ze dane nalezy gromadzic,
    bo beda zbierane
    - mozna bylo skonsultowac szczegolowe kwestie, bynajmniej nie po to, aby
    zmniejszac zakres danych, ale po to, zeby opracowac bezbledne narzedzia i
    ulatwic prace sobie i operatorom
    a tak mamy konsultacje na lapu-capu, Wasze narzedzia zawieraja bledy, albo
    nie dzialaja i co Pani na to ?

    za dwa-trzy miesiace moj system paszportyzacji bedzie taki, ze trzeba bedzie
    kliknac jednego buttona "eksport danych do uke" i wybrac date aktualnosci
    danych
    kosztuje mnie to troche pracy programisty, prawdopodobnie mniej, niz
    goraczkowe przygotowywanie danych wedlug zmieniajacych sie kryteriow i
    interpretacji

    podpisuje sie pod wypowiedzia przedpiscy: to jest niepowazne !
    nie samo zbieranie danych, nie ich zakres, ale sposob prowadzenia tej sprawy