-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
Date: Wed, 12 Dec 2018 21:36:36 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 48
Message-ID: <purrgo$omd$1@node2.news.atman.pl>
References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<pupfms$q6s$1@node1.news.atman.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1544647000 25293 89.70.94.204 (12 Dec 2018 20:36:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Dec 2018 20:36:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <d...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645872
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-12 o 15:17, s...@g...com pisze:
> Nie dajac jej ostygnac przed zgaszeniem silnika. Ty myslisz ze nie
> robiles tak a w praktyce moze jednak robiles? Gdybam.
Cytuję sam siebie:
"4. Po ostrzejszej jeździe zawsze daję ochłonąć turbinie (ok 3 minuty)
zanim wyłączę silnik."
> No to albo wada fabryczna albo jednak cos robisz nie tak.
Lecz nikt tego nie wskaże co hipotetycznie mogło być nie tak zważywszy
na 4 w/w punkty, które bezwzględnie przestrzegałem zawsze.
> Porada dobra ale jej nie rozumiesz. Wiesz, ja bym forda ecoboost nie
> kupil. Nie dzis. Moze za 3 lata. Jak sie dowiem ze te silniki robia
> przebiegi i po tych 5-8 latach nie padaja.
Sęk w tym, że ja chcę auto, które może nie istnieć na rynku tyle.
> To nowe auto ci naprawili na gwarancji?
Prawie nowe, nie nowe - kupowane w czasach po PRLowskich, gdy na drogach
raczej nie spotykało się benzyn z turbo. Zero szans na gwarancyjne naprawy.
> Da sie. Tu nie chodzi o pojedyncze poruszanie silownikiem. Tu chodzi
> o to aby z turbo korzystac. Czeste wypadki zapieczenia sie turbin
> byly z powodu tego ze ktos jezdzil dlugo po kapeluszowemu, turbina
> byla zimna, i te kierownice sie zaklejaly sadza i tlustym nalotem z
> oleju. Potem ktos wsiadl i je rozgrzal a nalot stwardnial. Calosc sie
> przestala ruszac.
Jeszcze raz: wiesz jak jeżdżę - pisaliśmy o tym :-)
> Moja nie padla przy 400kkm. Ale to byl dizel od forda. Kumplowi przy
> 300kkm tez nie padla. Tez ford ale starszy. Ogolnie jakbys tu zapytal
> to ludzi ktorym turbina padla bedzie malo. I statystyka nie wyjdzie
> ze turbina starcza na 80 czy 200kkm.
Z drugiej zaś strony, turbiniarze to już niemalże przemysł. Ponoć w/g
statystyk w PL wymienia/naprawia się 20.000 turbin rocznie. Dane chyba z
2016r. Czy wszyscy to kapelusznicy i przepalone oleje?
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 12.12.18 21:59 s...@g...com
- 12.12.18 22:05 p...@g...com
- 12.12.18 22:19 Marek S
- 12.12.18 22:29 s...@g...com
- 12.12.18 22:33 Marek S
- 12.12.18 22:52 Marek S
- 12.12.18 22:58 Marek S
- 12.12.18 22:59 Budzik
- 12.12.18 23:12 Marek S
- 12.12.18 23:25 s...@g...com
- 13.12.18 06:57 Tomasz Gorbaczuk
- 13.12.18 21:52 Marek S
- 13.12.18 22:10 Marek S
- 13.12.18 22:49 s...@g...com
- 13.12.18 22:51 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML