    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: aster - cos sie dzieje?
    Date: Tue, 11 Jan 2011 20:42:23 +0100

    Dnia 2011-01-11, o godz. 20:37:50
    Markow <m...@s...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w
    > Warszawie w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps
    > prędkość osiągana ok godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na
    > infolinię nie da się dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma
    > chyba minimalnej gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z
    > przejęciem Astera przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w
    > takiej sytuacji zrobić, jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w
    > godzinach kiedy najczęściej korzystam z internetu jest on praktycznie
> [...]

    Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
    cierpliwie i umawiaj montera. Wymienią na nowy i problem zniknie. Ciut
    zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
    kablowe zgłupiały. Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
    zaproponują od ręki wymianę.

    Zdrówko