  • Data: 2011-01-13 10:36:43
    Temat: Re: aster - cos sie dzieje?
    Od: Wolodyj <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kotynski pisze:

    > Na marginesie mam pytanie, do czego się takie 100 mega przydaje
    > w aktualnym realnym świecie, jeśli jest to tylko download?

    Każdy "normalny" człowiek chce jak najszybciej sprawdzić to na co kliknoł i się
    ściąga .
    Torrentem bez problemu wysycisz 100 Mb/s jeśli jest seedowany przez odpowiednią
    liczbę osób.
    Są serwery które bez problemu robią upload 100 Mb/s (np mirrory sf.net),
    jeśli tylko plik jest wystarczająco duży żeby się rozpędził.

    To że serwisy w Polsce nie wykupują sobie dużych przepustowości to jest kwestia ich
    zamożności,
    oraz cen i polityki naszych providerów, ale to był na tej grupie nie raz dyskutowane.

    Teoretycznie (nie testowałem) np w ovh możesz mieć serwer dedykowany z dostępem do
    netu 10G (są gwiazdki)
    za 2397.00PLN Netto , czyli teoretycznie jesteś w stanie obsługiwać 100 takich
    ściągaczy jednocześnie,
    np robiąc stronę z płatnym porno w wersji FullHD ;) .

    Marek Grzybowski