    From: "j.r." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czym wiercicie PCB + płytka metodą fotochemiczną
    Date: Wed, 27 Apr 2011 13:31:21 +0200

    W swojej wiadomości Dlabink napisał:

    > Jakie konkretnie produkty Proxxona byscie polecili dla zastosowan
    > domowych?
    > Moze ktos sie podzielic opinia odnosnie wykorzystania wlasnie MF70 do
    > celow wiercenia. Czy lepiej jakas wiertarke kolumnowa czy moze jeszcze
    > jakies inne rozwiazanie? Jestem na etapie poszukiwania jednakze
    > wlasnie obstaje przy MF70 ze wzgledu na mozliwosc wykorzystania do
    > innych celow.
    Witam,
    osobiście używam od kilku lat zestawu

    Wiertarko-frezarki FBS 240/E
    ze statywem wiertarski Proxxon MB 140/S.
    Kosztowało to ok 500zł brutto jednak do amatorskich zastosowań czy
    półprofesjonalnych jest wystarczająch.
    MF70 wydaje mi się zbyt delikatne do obróbki metalu więc cena ponad
    1000zł dla mnie osobiście jest przesadzona.
    W tej cenie jestem w stanie kupić FBS 240/E z MB140/S oraz imadło
    krzyżowe 200x200mm i jeszcze zostanie sporo grosza.
    --
    pzdr, j.r.