  • Data: 2023-03-29 16:31:52
    Temat: Re: [elektryki] Duch w narodzie nie ginie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2023 o 16:21, J.F pisze:

    > Ale to sie powoli dzieje - brak parkingow.
    > Co prawda elektryki maja za darmo, ale to sie skonczy :-)

    Na razie to kombinują jak konkurencję wykosić. Ale spokojnie - kon jak
    to kuc w końcu zobaczy że rewolucja zjada swoje kuce.

    > Aczkolwiek dalej idąc ...
    > -jak w miastach ilosc samochodow spadnie, to bedzie wiecej parkingow
    > dla "wiesniakow",

    Dokładnie - a ponieważ tak się martwią o ekologie miast, to niech
    zostaną u siebie na wsi i nie obciążają miejskiego ekosystemu a nie
    pierdolą o tym jak mieszkańcy miast mają żyć.

    > -zawsze sie może skonczyc jak w Detroit - po cholere mieszkac w
    > miescie ... gdzie powietrze smierdzi, parkingow nie ma itp :-)

    No to niech koń będzie konsekwentny i jak mu w mieście śmierdzi to niech
    tu nie przyjeżdza.

    > No ale moze w ekologie inwestowac.

    Ale zawsze statystycznie jest tak że im wieksza kasa, tym więcej co2 z
    dupy i hipokryzji o tym jak to się martwią o innych i to ci inni powinni
    się ograniczać. Jak mu się ta fotowoltaika zwróci, to zarobione potem
    pieniądze zakopie w ogródku czy wyda - bo jak wyda to wiąże się z tym
    emisja co2.

    https://ourworldindata.org/grapher/co2-emissions-vs-
    gdp

    --