  • Data: 2022-01-11 18:46:44
    Temat: Re: interpretacja zachowania dysku
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 11 Jan 2022 08:03:54 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <a02b2026-2711-4036-a251-e3016748e0e4n@googlegroups.
    com>
    od ptoki <s...@g...com> :

    >Jest tak jak ma byc.
    >197 ci spadlo bo dysk sobie zrealokowal pending sectors.

    No nie do końca, jak by zreallokował, to by wskoczyły do reallocated
    sectors.
    Do 197 trafiają sektory z błędnym odczytem danych(procedury wewnętrzne
    nie potrafiły tego skorygować), jednak zapis do takiego sektora się
    powiódł i sektor został na miejscu. Coś musiało spowodować taki błąd i
    jest wielce prawdopodobne, że to się znowu stanie za jakiś czas,
    loteria.