  • Data: 2010-03-03 11:33:08
    Temat: Re: juz wiem po co sa Tachografy...
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak to jest, jak przepis zastępuje rozum.
    Niedawno byłem w Meksyku, gdzie kierowca autokaru sam przejechał 2000 km i
    potem woził ludzi przez tydzień bez żadnego tachografu i wszystko było w
    najlepszym porządku. Oczywiście, że spał gdzieś po drodze i nie zrobił tych
    2000 na raz, ale robił to według własnego uznania.
    Potem w Polsce jechaliśmy autokarem z tachografem i dwoma kierowcami i
    przeżywaliśmy horror, gdy kierowca jeździł od brzegu do brzegu, mimo, że
    prowadził dopiero 3-4 godziny (na A4 koło Wrocławia) i nie mógł się zmienić
    podobno ze zmiennikiem, bo według tachografu tamten musiał jeszcze godzine
    odpoczywać.
    P.......ę serdecznie takie bezpieczeństwo.
    Jacek
    PS
    wiem, że rozum nie występuje w nadmiarze, ale póki co nie zastapią go ŻADNE
    przepisy