  • 381. Data: 2011-05-25 19:20:02
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 18:30:10 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Hello masti,
    >
    > Wednesday, May 25, 2011, 4:52:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko tak Ci się zdaje.

    oczywiście wiesz lepiej ode mnie co myślę i robię?

    do czasu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 382. Data: 2011-05-25 19:20:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 18:37:10 +0200 osobnik zwany Mirek P.
    wystukał:

    katowice/1,35019,9640968,29_latek_zginal_na_motocykl
    u.html

    > Tym razem babcia byłą Sprite a dupek był pragnieniem:D

    następny co chciał zabłysnąć

  • 383. Data: 2011-05-25 19:48:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    > oczywiście wiesz lepiej ode mnie co myślę i robię?

    Wiem, że nikt nie jest nieomylny. Ty też.

    > do czasu

    Chociaż mam tyle honoru, żeby przyznać, że zdarza mi się być
    nieuważnym, drogi święty i nieomylny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 384. Data: 2011-05-25 20:02:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 19:48:25 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz wystukał:

    > Wiem, że nikt nie jest nieomylny. Ty też.

    Ale mylę się na temat tego co robię czy też mylę się bo spogladanie w
    lusterka jest zabronione?

  • 385. Data: 2011-05-25 23:03:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > następny co chciał zabłysnąć

    koniec maja, gimnazjalistom sie nudzi bo juz wiekszosc ma czysta pozycje z
    ocenami
    to i nadaja intensywnie na pms:)

  • 386. Data: 2011-05-25 23:04:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > On pod tym kątem jest niereformowalny. Po prostu nie dyskutuj z nim, może
    > to go zmotywuje do dostosowania się do zasad.

    prostsze rozwiazanie to wrzucic do kfa cobyscie i wy go nie wyciagali na
    wierzch:)

  • 387. Data: 2011-05-25 23:24:26
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Skurwysyn z ciebie.
    Wiesz?
    Beznadziejny Skurwysyn.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd, Skurwysynie.
    To wszystko.

    --
    CB

  • 388. Data: 2011-05-25 23:30:14
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Bo jeśli nie, to...?

    Spadaj pętaku.

    --
    CB

  • 389. Data: 2011-05-26 00:16:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 17:41:57 +0200, w
    <4ddd2345$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A Ty masz wyraźnie napisane, że w lusterko TRZEBA patrzeć przed skrętem.
    > A nie jak tu niektórzy wyrokują, że taki obowiązek nie istnieje.

    >Ja z tym spierać się nie będę, zapisanego tego w PoRD nie masz, więc nie ty
    >decydujesz czy trzeba czy nie.

    Ty też nie.

    > Sąd w tym przypadku tak zadecydował (a w innym
    >nie).

    >Ja piszę o winie.

    Sąd również zadecydował o winie.
    I obdzielił nią również tego który w lusterko nie patrzył.
    Więc nie gadaj, że winy nie ponosi.

  • 390. Data: 2011-05-26 00:17:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Wed, 25 May 2011 17:56:27 +0200, w
    <4ddd26ab$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > POSTANOWIENIE z dnia 12 sierpnia 2009 r. V KK 34/09

    >A ty czytasz czasem co twierdzisz, a co potem wklejasz?

    Tak - i nawet rozumiem co czytam.
    Widzę że masz z tym problem

    >Kto został skazany za spowodowanie wypadku?

    Przeczytaj jeszcze raz, a potem kolejny i tak do skutku, jeśli twierdzisz że
    skręcający został uniewinniony w sprawie spowodowania tego wypadku.