  • 511. Data: 2011-05-27 15:33:23
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:5l9vt6lrk274gc5o09jg2jgjqb3apn8v4i@4ax.com...
    Fri, 27 May 2011 00:26:32 +0200, w
    <4dded397$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Na szczęście praktyka pokazała, że sędziowie są mądrzejsi od ustawodawcy.

    >I dlatego w każdym z 3 przytoczonych tu przypadków winnym spowodowania
    >wypadku
    >był wyprzedzający.

    W każdym winny był skręcający.

    > Za źle wykonany manewr skrętu, skutkiem czego był wypadek, odpowiedzieć
    > musi
    > skręcający.
    > IMO - 100% winy, w praktyce niestety mniej.

    >No patrz, sędziowie orzekli zupełnie inaczej.

    Niż Ty pierdzielisz.

    Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    czego Ty nie rozumiesz.

  • 512. Data: 2011-05-27 15:33:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Thu, 26 May 2011 18:58:05 +0200, w
    <4dde869d$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

  • 513. Data: 2011-05-27 15:50:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 May 2011 20:42:48 +0200, "Adam U."
    <W...@i...pl> wrote:

    >http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,9640968,
    29_latek_zginal_na_motocyklu.html

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,trasa-siek
    ierkowska-wypadek-motocyklista-stracil-reke,216329.h
    tml
    - ten już na motocyklu nie pojeździ.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 514. Data: 2011-05-27 15:51:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 May 2011 22:13:04 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Szukaj dalej, bo w powyższym nie ma zapisu, który NAKAZUJE UPEWNIAĆ SIĘ
    >czy jest się wyprzedzanym.

    Czyli nie ma takiego obowiązku? To już wiem czemu te barany wjeżdżają
    przed maskę podczas wyprzedzania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 515. Data: 2011-05-27 16:09:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:08:04 +0200, w
    <4ddfa233$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie.
    > Zdaniem każdego myślącego.

    Najwyraźniej w twoim przekonaniu sądy więc nie myślą, a ty jesteś tym jedynym
    wybrańcem z mózgiem. Podwójnie wątpię.

  • 516. Data: 2011-05-27 16:11:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:24:58 +0200, w
    <4ddfa62a$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > No tak.
    > I na tym czytanie Twoich głupot można zakończyć.
    > Kretynizmy które wypisujesz przekraczają wszelkie granice.
    >
    > Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    > czego Ty nie rozumiesz.

    Czy to moja wina, że nie rozumiesz języka pisanego?

    "Sąd Rejonowy [...] uznał Ireneusza P. za winnego umyślnego naruszenia za-
    sad bezpieczeństwa w ruchu lądowym, polegającego na prowadzeniu pojaz-
    du z niedozwoloną prędkością oraz wyprzedzaniu w miejscu, gdzie było to
    zabronione, ***czym spowodował on opisany wyżej wypadek***, [...]

  • 517. Data: 2011-05-27 16:11:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:33:36 +0200, w
    <4ddfa830$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > <4dde869d$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,

    Nie wycinaj, trollu :).

  • 518. Data: 2011-05-27 16:12:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Czyli: obaj zostali skazani za doprowadzenie do wypadku, z tego samego
    > art.kk.

    Prawda.

    > Jedyna istotna różnica polega na tym, że w ocenie sądu wyprzedzający
    > naruszył
    > zasady bezpieczeństwa umyślnie, a skręcający - nieumyślne.

    Nieprawda.

    Widzisz, gdybyś przeczył dokładniej, to w tym przypadku skręcający
    w lewo zjechał najpierw w prawo i na podstawie tego dostał za nieumyślne
    doprowadzenie do zderzenia - wyprzedzający dostał za umyślne
    naruszenie zasad bezpieczeństwa i spowodowanie wypadku.

  • 519. Data: 2011-05-27 16:14:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-27 09:53, masti pisze:

    > fakt, że osttnio jest dużo lepiej niż kiedyś

    No, i trza z optymizmem patrzec w przyszlosc.

    No chyba ze masz potrzebe wziac na pasazera auciarza i go wystraszyc na
    smierć w kwadrans.
    A to w takim razie to ja nic nie mowilem.

    > ale moja krowa się czasem po prostu nie mieści jak to twoje z muchami ;)

    Insekty górą!

    KJ

  • 520. Data: 2011-05-27 16:15:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 May 2011 15:33:23 +0200, w
    <4ddfa822$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > W każdym winny był skręcający.

    Tak? To przeczytajmy:
    "Oskarżony, zdawał sobie sprawę z tego, że wyprzedza więcej niż jeden pojazd, a
    tym samym mógł oraz powinien zdawać sobie sprawę, iż ma ograniczoną możliwość
    obserwowania zachowania kierowców pozostałych wyprzedzanych pojazdów i uzyska
    wystarczającą w tym zakresie wiedzę dopiero wtedy, gdy znajdzie się na lewym
    pasie. Z tego oczywisty wniosek, że przemieszczając się na lewy pas jezdni
    oskarżony powinien rozpocząć wykonywanie manewru wyprzedzania w takiej
    odległości od pierwszego z wyprzedzanych pojazdów i z taką prędkością, by co
    najmniej móc zatrzymać swój pojazd na lewym pasie przed miejscem, gdzie
    pierwszy z wyprzedzanych pojazdów wykonywał manewr skrętu w lewo."

    Poproś kogoś to ci przełumaczy...

    Drugi też wkleić czy może sam będziesz potrafił?

    > Niż Ty pierdzielisz.
    >
    > Nie łżyj tak bezczelnie, bo cytat był i każdy może sobie przeczytać to,
    > czego Ty nie rozumiesz.

    Poproś swojego prawnika, niech ci wytłumaczy to skomplikowane zdanie: