  • 41. Data: 2009-05-07 12:40:17
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gtujk5$3m3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > To tego nie oznacza. Napisałem, że zarabiam nieźle. A to oznacza, że dużo
    > lepiej od malarza. Czytaj dokłądnie.
    Ale ciagle masz zal, ze inni zarabiaja lepiej :)
    Te matoly po zawodowce, tak napisales.
    Mam tylko nadzieje, ze nie oceniasz ludzi "po szkole" bo na razie to na to
    wychodzi.

    > Poczytaj o czym jest ten wątek. Czy ma cokolwiek wspólnego customizerami.
    To, ze ludzie zajmujacy sie customizingiem nie tylko "maluja artystycznie"
    ale rowniez "lakieruja" powierzchnie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 42. Data: 2009-05-07 12:40:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    maverik pisze:
    > Dodam Ci dla przykładu, tak abyś się jeszcze bardziej zagotował, że
    > najdroższe malowanie motocykla w tym miejscu zostało zrobione za 12 tys. zł.
    > Nie był to aerograf.

    znaczy dogadałeś się jednak z Amilem z tym FAQ PRM. no cóż. musiało
    pójść sporo pyndzli.

    --
    gildor
    9'99

  • 43. Data: 2009-05-07 12:46:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Grzybol pisze:

    > Jestem inżynierem. Zarabiam nieźle. Skończyłem 2 fakultety. Uczyłem się
    > ponad 20 lat.

    Trza bylo chociaz na jedne zajecia z kultury i skromnosci zajrzec, w
    koncu bylo nieco czasu.

    > Ale gwarantuje Ci, że
    > posiadając odpowiedni sprzęt i materiały w tydzień czasu pomaluję wszystko
    > nie gorzej niż Ci Twoi pseudoprofesjonaliści...

    Ale cos juz w zyciu pomalowales chociaz porzadnie czy tak se tylko
    opowiadasz ?

    Z tego co ja w zyciu pomalowalem to wyszlo mi ze machanie spryskiwaczem
    to kazdy ogarnie, ale przygotowanie powierzchni pod malunek to naprawde
    nie jest 10 rownych ruchow papierem sciernym tylko duzo wiecej i dosc
    latwo sobie popsuc i znowu trzeba naprawiac.
    Zeby to robic w sensownym czasie potrzebna jest praktyka.

    > Pewnie dla Ciebie ładnie pomalowany to goła dupa na baku:-)

    A w sumie... dla mnie moglby byc, hetero jestem.
    Kurde, jak mnie najdzie to zaplace tyle ile trzeba zeby byla ladna.
    Ale jak kto woli wozic wlasne gole, te no... fakultety, bo wtedy ma za
    darmo to juz jego wybor.
    ;-)

    KJ

  • 44. Data: 2009-05-07 12:49:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message

    > P.S. Szczekają tu niektórzy, bo zaczepiłem zawód jednego z Waszych.
    > Maverica - precla. Koledzy bardzo się wzburzyli i wszyscy chcą dojebać mi
    > bo jak ja smiałem:-) Kiedys o tym już pisałem - grupa kolesi:-)
    > Potwierdzeniem jest ten wątek.

    Jesli cos sobie zalozysz a pozniej szukasz selektywnie wszystkiego co
    pozwoli Ci to udowodnic to nawet najwieksza brednia moze znalezc liczne
    dowody w rzeczywistosci. Kolejnymi postami udowadniasz ze Twojego
    nastawienia nic nie zmieni gdyz zamiast w tym co ludzie Ci pisza widziec
    argumenty szukasz dowodow kolesiostwa. Nie dziw sie ze dyskusji na takim
    poziomie moze sie odechciec.
    Wez pod uwage ze nawet przy najwiekszym kolesiostwie nikt nie bedzie chcial
    przeplacac - kazdy z nas chce zrobic jak najtaniej tyle ze mial okazje
    przekonac sie na wlasnej skorze jak ta taniosc wyglada. Przy lakierowniu
    koszt materialow to pikus. Przygotowanie powierzchni pod finalny lakier
    kosztuje czesto benedyktynska prace i za to sie placi. Nie wazne czy maluje
    Maverik czy Kotlet z PJP. Do tego, pomalowanie plastiku jest wieksza sztuka
    niz pomalowanie blachy. Znany mi Pan lakiernik z Mlawy robi bardzo dobrze i
    taniej, na zapupiu ma nizsze koszty, tyle ze przejechalem ponad 450 km (2 x
    tam i z powrotem) by zawiezc i odebrac. W sumie wyszlo drozej. Chcesz
    namiary czy w koncu dasz sobie siana?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-05-07 12:50:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > A w sumie... dla mnie moglby byc, hetero jestem.

    a jak on męską miał na myśli? albo niedajbuk swoją?

    > Kurde, jak mnie najdzie to zaplace tyle ile trzeba zeby byla ladna.

    zdjęcie sobie jej zrobisz? sporo fotoszopa bedzie potrzeba

    --
    gildor
    9'99

  • 46. Data: 2009-05-07 12:59:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > zdjęcie sobie jej zrobisz? sporo fotoszopa bedzie potrzeba

    gildor wpie..sz sie miedzy mezczyzne a kobiete, mniejsza o to ze jeszcze
    dokladnie nie wiadomo ktora to jest, niemniej jednak zaburzasz mi
    przeplyw emocji i moze mi od tego lakier popekac.

    Nadazasz za moim ciagiem skojarzen czy pisac dalej po jednym zdaniu na
    godzine ?

    KJ

  • 47. Data: 2009-05-07 13:00:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > sporo fotoszopa bedzie potrzeba

    Albo fotobobra

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 48. Data: 2009-05-07 13:01:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > znaczy dogadałeś się jednak z Amilem z tym FAQ PRM. no cóż. musiało
    > pójść sporo pyndzli.

    A bo dlugi ten FAQ. Z reszta ja wszystko mam dlugie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 49. Data: 2009-05-07 13:09:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Trza bylo chociaz na jedne zajecia z kultury i skromnosci zajrzec, w koncu
    > bylo nieco czasu.

    Co w tym niekulturalnego czy nieskromnego? Zapytał to odpowiedziałem. Czego
    mam się wstydzić? Wykształecenia? Rozmowa przypomina dyskusję na CB z
    kierowcami tirów...

    > Ale cos juz w zyciu pomalowales chociaz porzadnie czy tak se tylko
    > opowiadasz ?

    Se pomalowałem parę razy. Jakbyś zobaczył i bym Ci powiedział że to Maverik
    malował, to byś uwierzył:-)

    > Z tego co ja w zyciu pomalowalem to wyszlo mi ze machanie spryskiwaczem

    Znaczy tępy jesteś:-)

> [...]
    > latwo sobie popsuc i znowu trzeba naprawiac.
    > Zeby to robic w sensownym czasie potrzebna jest praktyka.

    I trochę umiejętności manualnych. Mniej więcej tyle ile posiadają małpy:-)

    > Ale jak kto woli wozic wlasne gole, te no... fakultety, bo wtedy ma za
    > darmo to juz jego wybor.

    Często spotykam się z dyskredytowaniem wykształcenia przez ludzi, którzy go
    nie posiadają. Jesteś idealnym przykładem. Pewnie jest to zwykła zawiść,
    zazdrość, niespełnione ambicje? Albo wykorzystywanie przez kolegów w
    dzieciństwie. Nie wiem.

    --
    Grzybol

  • 50. Data: 2009-05-07 13:16:41
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Bo zeby polemizowac to sie trzeba choc troche znac??
    > Probowales kiedys lakierowac motocykl?

    sie czepiasz, przeciez to inzynier i az 20 lat sie tego uczył ;D na
    pewno probowal. pozostaje miec nadzieje, ze ta "tfurcza" polemika
    skonczy sie przyjeciem zakladu przez Grzybola. Ja za darmo moge zrobic
    dokumentacje fotograficzna tego przedsiewziecia :D
    (wiem, zdjecia to kazdy glupi potrafi robic)
    pzdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com