  • Data: 2011-02-02 09:53:41
    Temat: Re: które języki 'historyczne' s? ważne
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-02, R. P. <r...@w...pl> wrote:

    > A pisanie ciebie/ty z malej litery o czym swiadczy?

    O nienadużywaniu formy grzecznościowej.

    > Zauwazylem, ze
    > robisz to nie tylko do mnie...

    Pisanie zaimków osobowych drugiej osoby obu liczb wielką literą jest tak
    zwaną formą grzecznościową i jest używane w korespondencji. Forów i grup
    dyskusyjnych nie uważam za korespondencję. Gdybym napisał do ciebie
    e-maila albo inną prywatną wiadomość (think of phpBB), to formy
    grzecznościowej bym użył.

    Czyżbyś był z tych, którzy uważają że w reklamie "Miejsce na Twój
    banner" forma grzecznościowa zaimka jest użyta poprawnie?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot