  • Data: 2022-04-26 21:18:18
    Temat: Re: laser raz jeszcze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 26 kwietnia 2022 o 18:59:36 UTC+2 J.F napisał(a):

    > No wlasnie ona umiarkowanie skuteczna.
    > A jak idzie na Ciebie grupa zolnierzy, to jeszcze mniej skuteczna.
    >
    > A teraz sobie przypomnij akcje policji w Magdalence.
    > Mina to jest to.
    > Taki Claymore wlasnie, nie zakopywana.
    >
    > Moze byc tez kilka granatów, jesli dobrze rzucasz :-)
    >
    > J.
    Aby nie rzucać gruntów to robili granatniki. Ale one dla Ciebie tak samo dostępne jak
    miny. Laser co docelowo może kosztować ze dwa tysiące jest dostępny. Założyłem że
    skuteczna wlasna broń laserowa ma być na stu metrch. Jeśli w opisie jest ze zielony
    laser uszkodzi oko przy prawie pięciuset metrach to przy dziesieciu powinien wypalić
    dziury w głowie. Uparłeś się przy minach to pokaż gdzie je kupić abo ukraść ale nie
    swoim. Jak przetransportować z tysiąc sztuk. Jak niezauważonym przez snajperów
    najeźdźcy je rozmieścić. Potem zrób to samo z granatami. A na koniec wprost napisz
    dlaczego nie laser.