  • Data: 2020-11-24 16:48:42
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > HINT:
    > KAŻDA moja odpowiedź dotyczy ostatniego zdania z cytatu, a nie
    > całej historii czyjejś korespondencji z ostatniego półwiecza.

    No to zacytujmy:
    > To sa ceny bez doliczenia bonusu.

    Ale użyłeś kilku porównywarek?
    Bo ja o tym pisałem.

    Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    celem....

    KONIEC CYTATU

    CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do
    informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym
    zdaniu jest cokolwiek o agencie?

    Czy mogłbys być zatem na tyle miły zebys przestał pierdolic o
    korespondencji z ostatniego polwiecza skoro chodzi o ogarniecie 3-4
    zdan? Dziwne rzeczy wymyslasz, panie...

    > Tutaj chodziło mi tylko o to, czy mubi zawyża cenę, żeby dać ten
    > rabat czy nie.

    Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.
    TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500
    ale i 1500zł.

    Dla mnie gołe OC w cenie 500zł to dobra oferta.
    Ty mozesz sadzic ze ona jest dobra, zła, mozesz tez udawać ze nie masz
    pojecia ile takie OC kosztuje w zwiazku z czym absolutnie, za zadne
    skarby nie przyznasz ze 500zł to jest cena ok.
    Twoja sprawa.

    > Jednostkowy przypadek że Tobie gołe OC wyszło tak czy inaczej,
    > totalnie mnie nie interesuje i nie ustosunkowywałem się do niego w
    > ogóle. Jeśli już, to TYLKO do samej metodologii porównań w w/w
    > kontekście (cen prezentowanych przez mubi przed bonem).

    Spoko.
    Metodologia zła, efekt zły ale w sumie nie wiem jaki efekt bo nie wiem
    ile to powinno kosztowac, jaka cena jest konkurencyjna a w gole to nie
    gadam o OC chociaz odpowiadam na post z cenami OC.
    Lubie twoj sposób myslenia - taki wielowatkowy ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac