  • Data: 2020-11-25 07:08:12
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2020 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > Nie raz zwracałem Cavallino uwage ze manipuluje cytatami.

    To co Ty nazywasz manipulowaniem, ja nazywam poprawnym cytowaniem.
    Nie zawsze odnoszę się do kontekstu całej wypowiedzi, często tylko do
    jej fragmentu - stąd cytuję tylko to do czego się odnoszę.

    Jeśli ktoś tego nie ogarnia, to już nie mój problem, ale tak to działa
    na usenecie, nie ma obowiązku dyskusji o tym co sobie założył
    przedpiszca, jeśli masz ochotę pogadać o czymś innym, albo akurat
    zwróciłeś uwagę na jedno sformułowanie w jego tekście.

    To nie przekracza zdolności pojmowania średnio zdolnej małpy, ale nie
    wiem jak dla debili pokroju K, to już może być faktycznie za dużo.