  • Data: 2020-11-24 19:21:33
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czułem że nie pojmiesz o co chodzi, więc wrzuciłem Ci hint, które
    > informacje nic nie wnoszą...

    > Nadal nie rozumiesz.
    > Podaj ceny z kilku porównywarek, wtedy faktycznie każdy będzie
    > mógł sobie sprawdzić.

    A niech sobie sprawdzaja ci co im zalezy.
    Ja juz znalazłem satysfakcjonujace mnie oferty.
    Next time sprawdze jeszcze ten cuk.

    > W porównywarce?

    Tak.

    > Nie odnosiłem się do efektu, więc nie wymyślaj pierdół.

    No ale przeciez efekt to jest klu całego procesu! :)

    > Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do
    > rzekomej atrakcyjności mubi.

    Ja nie musze przegladac 10 porownywarek zeby wiedziec ze 500zł OC z
    dodatkowym zwrotem 150zł to jest bardzo dobra oferta skoro lat temu
    prawie 10 płaciłem około 300zł OC.
    Ale tak jak mowiłem - jak przy nastepnym aucie w cuk wyskoczy mi oferta
    za 200zł to przyznam zem frajer. ;-D

    > Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to
    > kupę piany wytoczysz.....

    Ale jestes maruda.
    Sprawdziłem w cuk - przy płatnosci w 1 racie około 460zł czyli pare
    złotych taniej ale duzo drozej uwzgledniajac bonus.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy