  • Data: 2020-11-24 18:38:56
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-11-2020 o 16:48, Budzik pisze:

    > Ale użyłeś kilku porównywarek?
    > Bo ja o tym pisałem.
    >
    > Porównanie do cen u agentów i z zeszłego roku nieco mija się z
    > celem....
    >
    > KONIEC CYTATU
    >
    > CZyli piszac o agentach odnosiłes sie do ostatniego zdania czyli do
    > informacji ze to cena bez doliczenia bonusu? Dziwne. Agent? Gdzie w tym
    > zdaniu jest cokolwiek o agencie?

    Czułem że nie pojmiesz o co chodzi, więc wrzuciłem Ci hint, które
    informacje nic nie wnoszą...

    > Dlatego podałem te ceny zeby sobie kazdy mogł sprawdzic.

    Nadal nie rozumiesz.
    Podaj ceny z kilku porównywarek, wtedy faktycznie każdy będzie mógł
    sobie sprawdzić.

    > TU tak kombinuja z cenami ze za to samo auto mozna dostac oferte 500
    > ale i 1500zł.

    W porównywarce?

    > Spoko.
    > Metodologia zła, efekt zły

    Nie odnosiłem się do efektu, więc nie wymyślaj pierdół.
    Pytałem o ceny w innych porównywarkach, żeby odnieść je do rzekomej
    atrakcyjności mubi.

    Nie dowiedziałem się jakie były i pewnie już się nie dowiem, za to kupę
    piany wytoczysz.....