  • Data: 2020-11-24 16:48:43
    Temat: Re: mubi - ubezpieczenie tansze o 150zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Nie porównywarki tylko konkretne firmy oraz pośrednika który się
    > zna doradzi. NIE nie naciągnie bo później do niego nie przyjdę a
    > mam tych pojazdów kilka ;-)

    Alez ja czesto korzystam z usług posrednika.
    Tyle ze jak widzisz teraz wyszedłbym na tym gorzej albo duzo gorzej,
    doliczając bonus.

    Natomiast sprawdzanie na stronach poszczególnych TU to jakas mordega na
    którą zdecydowanie nie mam ochoty, moze niesłusznie.
    Jakie ceny płacisz za polisy ze wnioskujesz iz warto szukać
    bezpośrednio w poszczególnych TU?

    > Ostatnio płaciłem na 2 raty bo różnica była 20-30 zł.
    >
    > Porównywarka Ci to powie?

    Nie od razu. Ale na etapie wykupu polisy w jednym przypadku
    rzeczywiście wybrałem raty bo dokładnie wychodziło 30zł drozej.
    Ale tak normalnie, dla swoich aut chocby wychodziło 5zł drozej to i tak
    biore prawie zawsze płatnosc na raz. Cenie swój czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece