eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKE › Re: przykład praktyczny :)
  • Data: 2011-03-06 22:55:17
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Andrzej <a...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    crazy bejbi wrote:

    > W dniu 2011-03-06 23:05, Andrzej pisze:

    [...]

    >> Oczywiście utrata całego miesięcznego abonamentu za przerwę nawet
    >> kilkunastogodzinną to raczej zły pomysł ale użytkownik nie powinien
    >> musieć płacić przynajmniej za okres w którym usługa nie była
    >> dostępna.
    >
    > Spodziewałem się odpowiedzi takich, że "trzeba było mieć zapas". I w
    > sumie się z tym zgadzam :) To tylko przykład - żeby pokazać, że
    > zażądanie wysokiego sla może się obrócić przeciwko użytkownikom, bo
    > jak już przekroczę, to po co mam się starać, skoro i tak nie zapłacą ?

    Dlatego pozbawianie całości abonamentu nie jest raczej dobrym
    rozwiązaniem. Ale jeśli takie "awarie" (brak dostępu do usługi,
    niezachowane parametry) będą się zdażały codziennie to chyba przyznasz,
    że za taką usługę trudno wymagać 100% zapłaty? :-)


    Pozdrawiam,
    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: