  • Data: 2011-03-08 08:31:46
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-07, o godz. 16:27:26
    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > jak nie masz dostępu do swojej infrastruktury 24x7x365 to masz
    > problem. Ja bym nie zezwolił na taki stan. Często serwis naprawia u
    > nas awarie w nietypowych godzinach. Czy to, że gdzieś skończył się
    > prąd np. o 20 gdy spółdzielnia jest zamknięta to znaczy, że klient ma
    > być bez internetu do rana ??

    Problem jest taki że czasami nawet mając dostęp się nie dostaniesz bo
    jakiś baran się uprze. Klej czy druty w zamku też przećwiczyłem a
    uzyskanie zgody na rozwiercenie zamka nie moich drzwi trwało. I
    niestety czasami jest tak że nie masz alternatywy by przenieść węzeł
    gdzie indziej bo np. koszty wybudowania łącza są nieakceptowalne.

    > nie prowokuj ;)
    >
    > http://allegro.pl/super-okazja-mazda-z-gazem-i148602
    6736.html

    > Zalewasz 2 litry, jak się skończy to pchasz ;P

    Nowy. I w typie Mazy 5 - to van a nie kombiak. Wiem bo sam mam 626 :-P

    > oooooo ;) miałem. Mamy tam podtynkowe rury RL37. Mało tam miejsca.
    > Mamy tam też już magistralę światłowodową.

    A ja miałem żądanie zainstalowania instalacji przeciwpożarowej i po
    przedstawieniu projektu zakaz położenia chociażby metra kabla i wbicia
    jednego kołka czy gwoździa.

    > raczyłem więc tym bardziej przez taki węzeł idzie większa ilość ruchu
    > i brak UPSa niest nieodpowiedzialnością (w mojej ocenie)

    Akurat tam gdzie miąłem problem jest ciut więcej urządzeń i UPS tylko
    że niestety nie na kilkanaście godzin.

    > Cały czas podkreślam: od Ciebie zależy jak awaryjną sieć budujesz

    Nie masz racji bo część warunków zmienia się po budowie sieci. I często
    o nich nie wiesz do czasu awarii. Możesz się oczywiście sądzić z
    administratorem czy właścicielem ale jak napisałem to długotrwałe a
    klientów i tak nie obchodzi.

    Zdrówko