  • Data: 2024-02-15 15:59:21
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 15 Feb 2024 08:05:36 +0100, J.F

    > Przeze mnie? Przeciez nie ja wymyślam reklamy,
    > ani się nie zastanawiam jak sprzedaż samochodów
    > zwiększyć :-)

    No toć przecież właśnie o tym piszę, producent Sx4
    pozycjonował jako crossover, to TY na niego mówisz
    mini SUV. Dopiero nowy s-cross wskoczył do segmentu
    wyżej i go nazywają "mini suvem".

    > Nie myl terminów. Pick-up to nie truck :-)

    Pickup akurat jest wprost na podwoziu cieżarówki,
    ze względu na dopuszczalne obciążenie paki.

    SUV ameryhańśki oczywiście nie był na podwoziu ciężarówki
    (zawieszenie piórowe), tylko zazwyczaj jakiejś kobylastej
    rodzinnej osobówki wyższego segmentu.

    > No to nie mają prawa więcej palić niz moje kombi :-P

    Skoro są wyższe i mają większy wspóczynnik Cx
    to muszą palić więcej.

    > Czyli outlander to co? Crossover? Kombi?

    Dla mnie to nadal crossover, tylko segmentu D.

    > Taa, z silnikami 100-150KM :-)
    > No, w Warszawie czy Wroclawiu to w sam raz :-)

    Wiadomo że w mieście zwinność to podstawa,
    dlatego tak dobrze się jeździ elektrykami.

    > A te dwa razy to co zrobić?
    > Wynając odpowiednie auto, czy samolot ?

    A co, nie dojechałeś tą benzyną? Nie dojechałbyś elektrykiem?
    Jakoś ja benzynowym Outlanderem z Wawy we włoskie Alpy dojechałem,
    ze średnim spalaniem z trasy 1400km na poziomie 7,8L/100.

    --
    Pozdor
    Myjk