    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: rzadki bład w programie w C++
    Date: Mon, 30 Aug 2021 16:02:02 +0200
    <a...@g...com>
    <612bea2d$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@m...lan> <sgi2r6$5j2$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgi6tc$sjp$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgibtl$t8e$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgig7r$p5b$1@dont-email.me>
    <2...@m...lan> <sgileq$t4c$1@dont-email.me>

    2021-08-30 o 15:11 +0200, heby napisał:
    > A jak będzie ważyła 2MB na Linuxie to oznacza supremację Linuxa nad
    > Windowsem, czy jeszcze nie?

    Nie oszukujmy się, i bez tego sprawa jest przecież oczywista.
    Powszechne użycie bibliotek współdzielonych to tylko kropla w oceanie
    lepszości. Mimo tego, ktoś jest w stanie wydać notatnik dla Linuksa
    o rozmiarze 400 MB. Co tam siedzi - cały system operacyjny wraz ze
    sterownikami do wszystkich istniejących kart graficznych?

    > Stąd subiektywne i relatywistyczne bóle fantomowe na widok małej
    > appki do pisania kodu

    W 2021 r. "mała apka" to 400 MB. Muszę zapamiętać, bo nie nadążam za
    tym całym postępem. Boję się zapytać - gdzie zaczyna się "duża apka"?
    Albo może zacznijmy od "normalnej apki", żebym miał czas się
    przygotować.

    Parę lat temu popełniłem to: http://atomiks.sf.net
    Bardzo się wówczas przejmowałem, że przy wielkości 400 KiB mój remake
    jest 2x większy od swojego pierwowzoru. Teraz widzę, że ludzkość jest
    już na zupełnie innym etapie...

    Mateusz