  • Data: 2021-08-31 16:00:38
    Temat: Re: rzadki bład w programie w C++
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/08/2021 23:36, Maciek Godek wrote:
    > Na rowerze zajmie to więcej czasu, i się zmęczysz, ale przy okazji zbudujesz formę.

    Genialne. Zanotuje to sobie. Czami warto programować w CP/M z pamięcią
    taśmową coby nie stracić formy.

    > No i będziesz mógł dojechać w miejsca dla samochodów niedostępne.

    Nie rozumiesz. ZIP nie ma śladu zalety. Ani jednej.

    To taki samochód vs zdzewiejący wrak w rowie. Oba to samochody. Ale
    jednym z nich nigdzie nie dojedziesz, choć możesz posiedzieć i poczuć
    się jak Kubica i nawet polecać, że fajne.

    > (Pewnie jak każda analogia ma swoje wady i zalety, ale to wiadomo, można się tak
    przerzucać w nieskończoność)

    Oczywiście. Zaletą tych analogii jest absurdalnośc, taka sama jak
    stosowanie zipa do kontroli wersji, archiwizacji czy czegokolwiek
    związanego z zastapieniem VCSa.

    > Mówię tylko, że jak ktoś się odnajduje w swoich narzędziach, to to nie moja sprawa,
    co to za narzędzia.

    Cały problem pojawił się do "polecam ZIPa". O ile to co kto używa, to
    jego sprawa, to już "polecam" to jest zwykłe danie z liścia logice i nie
    może zostać bez właściwej odpowiedzi.

    > Przede wszystkim należałoby stwierdzić, czy ktoś czuje, że się męczy i traci życie.
    > Najpierw może zidentyfikujmy problem (jeżeli w ogóle jakiś jest), a dopiero potem
    > się zabierajmy za jego rozwiązanie.

    "Nie mogem zrombić brancham na gupim svn to se wezme gitam".

    To są te rozwiązania?

    > Marksiści też chcieli uszczęśliwiać ludzi na siłę, i nic dobrego z tego nie wyszło.

    Efektem czego ZIP dla każdego, zamiast imperialistycznych VCSów.

    Jeszcze niech ktoś przywoła pewnego artyste z wąsem, bo czas kończyć wątek.