  • Data: 2021-04-06 17:58:37
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    i jeszcze dopytam,

    jak przechodzi -P w +P i odwrotnie to w pewnej chwili tangens ma
    dzielenie przez zero, to oczywiste czyli jest z założenia bardzo duży i
    tak samo traktowany jakby wynosił 0.40001 czyli > 0.4

    To jest jasne ale jak oni liczą ten tangens?

    Czy P jest brane jako -P lub +P i w każdym kwadrancie wyliczane?
    Czy może różnica/suma obu P czy może +P + |-P| ?

    Tym sposobem przy pochmurnym niebie, mając tylko biuro i panele na firmę
    można nastukać miesięcznie po parę tysięcy PLN kary za Q. Wystarczy, że
    moc czynna się bilansuje i już jest spadek do króliczej nory :-)

    I kolejny dylemat czy oni to liczą natychmiast, każde przekroczenie jak
    Policjant na radar? Czy może jak odcinkowy pomiar prędkości i jest
    okienko czasu na uśrednienie? Z umów z ZE nic nie wynika i nikt nie umie
    mi odpowiedzieć, jakby tam nikt się nie znał.
    Ale zaglądałem do czyjegoś licznika i jest nieciekawie, nabite dużo w
    każdym kwadrancie.