  • 21. Data: 2010-03-15 15:30:11
    Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach...
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    szerszen pisze:
    (...)
    > i zaczynaja sie standardowe zagrywki andrzejka, nie podoba mu sie to co
    > pisze rozmowca i zaczyna mu rodzine po katach rozstawiac

    Nie żebym tworzył z Tobą koalicję (choć zasadniczo zgadzam się z tym co
    napisałeś wcześniej), ale faktem jest, że to typowe zagrania Twojego
    interlokutora, więc chyba dalsza dyskusja sensu nie ma :)

    Co do meritum sprawy - jakoś się przemieszczać ci rowerzyści muszą
    i tutaj niestety zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem trzeba im
    to jakoś umożliwić. Faktem jest, że mamy pewną grupę "kierowców",
    którzy rowerzystów są gotowi nawet siłą zdjąć z jezdni, ale to jak
    wszędzie.

  • 22. Data: 2010-03-15 15:50:40
    Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl>

    W dniu 2010-03-15 15:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja matka się do PiSu zapisała.

    PLONK

    --
    -=Elwood=-

    Our Knowledge Is Our Power

  • 23. Data: 2010-03-15 15:55:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Nie żebym tworzył z Tobą koalicję (choć zasadniczo zgadzam się z tym co
    > napisałeś wcześniej), ale faktem jest, że to typowe zagrania Twojego
    > interlokutora, więc chyba dalsza dyskusja sensu nie ma :)

    A typowych zagrań bzyczka nie skomentujesz, hmm? Kumpel Kalego ukraść
    krowy - dobry uczynek?

    > Co do meritum sprawy - jakoś się przemieszczać ci rowerzyści muszą
    > i tutaj niestety zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem trzeba im
    > to jakoś umożliwić.

    Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza
    się i tak z prędkością pieszego powodując przy tym większe zagrożenie -
    to niech idzie jako pieszy!

    Dodatkowa korzyść: widzi, jak samochód nadjeżdża z przeciwka, a nie jest
    nim zaskakiwany "od tylca".

  • 24. Data: 2010-03-15 15:56:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    -=Elwood=- pisze:

    > PLONK

    Było nie zaczynać obrzucania PiSem, kmieciu.

  • 25. Data: 2010-03-15 16:07:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9e4a46@news.home.net.pl...

    > A typowych zagrań bzyczka nie skomentujesz, hmm? Kumpel Kalego ukraść
    > krowy - dobry uczynek?

    i co "jestem u pani?"

  • 26. Data: 2010-03-15 16:22:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > Zwykle nie mam nic przeciwko rowerzystom na jezdni, nawet jeśli akurat
    > jadę samochodem nie motocyklem (bo gdy jadę jednośladem ich wyprzedzanie
    > nie wymaga żadnego wysiłku ni manewrów ;) )

    Ja także wczoraj miałem przymusową jazdę rowerem znalezionym na ulicy.
    Ale przyznam, że trzeba nie mieć wyobraźni, żeby w taką pogodę jechać
    wąską drogą, to proszenie się o wypadek.

    --
    krzysiek82

  • 27. Data: 2010-03-15 17:00:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 15 mar 2010 o 15:55 GMT, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ależ zgoda, tylko ten zdrowy rozsądek musi być obustronny: jak porusza
    > się i tak z prędkością pieszego powodując przy tym większe zagrożenie -
    > to niech idzie jako pieszy!

    Ok, a sproboj przejsc 5km, albo przejechac te 5km na rowerze, w ktorym
    przypadku bardziej sie zmeczysz?

    To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 28. Data: 2010-03-15 20:31:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Ja także wczoraj miałem przymusową jazdę rowerem znalezionym na ulicy.

    ROTFL!

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-03-15 20:33:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może
    > pałętać się tylko jakiś półdebil czy inna sklonowana owca... zwłaszcza
    > że prędkość takiego rowerzysty (a przynajmniej tych, których widziałem
    > dzisiaj) jest mniej-więcej taka sama, jak szybki marsz!

    To pewnie zwolennicy Masy Krytycznej (w mózgu). Oni muszą jeździ w
    każdych warunkach, żeby udowodnić sobie i innym, że "rower to
    pełnoprawny" itd.

    > Dobrze, że w "moją" stronę trafiłem tylko na jednego - ale z przeciwka
    > widziałem ze czterech... Na wąskiej drodze z jednym pasem w każdym
    > kierunku.

    Ja wczoraj trafiłem na nieoświetlonego debila. Naprawdę trzeba nie mieć
    mózgu, żeby w takich warunkach jechać w nocy na rowerze bez świateł.

    --
    cokolwiek

  • 30. Data: 2010-03-16 07:24:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > To samo z "pustyki rekoma" jak i z troche ciezsza torba...

    ale co mu bedziesz tlumaczyl, jedzie za wolno, a wiec won hrabiemu z drogi