  • Data: 2005-05-11 13:04:27
    Temat: Re: specjalista
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Moze ataki byly inne?

    Nie były.

    [cut - trollowanie]

    > To fakt. Normalnie po prostu przekierowuje sie atakowany IP do nulla,
    > bez wnikania w porty czy protokoly.

    Tzn. być może Ty tak robisz, ale napewno nie jest to normalne. Ba, jest
    idiotyczne -- 'Walniemy w niego DDoSem, to go jeszcze odłączą'.

    [cut - trollowanie]

    > A ten atak miales wlasnie taki?

    Chyba z mojej odpowiedzi wynika, że tak?

    > Czyli tu nie byl syn flood? Czy jednak byl?

    A tcp-syn nie można limitować wg. Twojej wiedzy /s czy /m?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl